יש דרך להשתלט על מערכת המיילים שאם לא נשלח שיישלח שוב ומה גורם לא להישלח לפעמים?
-
- יש דרך להשתלט על מערכת המיילים שאם לא נשלח מייל שינסה לשלוח שוב?
- ומה גורם לא להישלח לפעמים?
תודה מראש
-
@אבא-של-מאיר
איזו מערכת מיילים? -
כך זה הקוד
(יש לי הרגשה שהמייל לא נשלח כשיש התנהגות לא רגילה, כמו ניתוק או הקלטה אחרי הקלטה מיד באותה שלוחה, אבל אשמח לדעת חו"ד המומחים ובעלי הניסיון)type=record title=AAAA record_stop_any_key=yes ;record_ok=no say_record_menu=yes option_record=--9999999999 ; הגדרות שליחה למייל בסיום folder_move=this_folder email_address=AAAA@Gmail.com email_address2=AAAשA@Gmail.com email_title=AAAA emeil_send=yes hangup_insert_file=yes record_end_goto=/7/9/8 -
@אבא-של-מאיר איני יודע ספציפית לגבי הקוד שהבאת,
אבל אני משתמש הרבה עם סליקות אשראי / הכנסות נתונים / ומדי פעם (לא פעם ולא פעמיים...) קורה שיש פספוסים במיילים,
ובמקרה שלי איני חושב שזה קורה מחמת "התנהגות לא רגילה" כפי שכתבת, אלא זה באג אחר במערכת של שליחת המיילים, (אצלי לדוגמא המערכת שולחת כל פעם 4 מיילים על כל תשלום, ומדי פעם יש פספוס ונשלח רק 3, כך שבוודאות זה לא קורה בגלל התנהגות לא רגילה וכנ"ל).ויתכן מאוד שגם אצלך הבאג לא קשור ל"התנהגות לא רגילה",
אך כמובן במקרה הספציפי שלך כדאי שתמשיך לבדוק לעומק, בפרט אם זה קורה לך לעיתים תכופות. -
השאלה אם יש עוד הגדרה של מיילים שאפשר להגדיר לגיבוי שישלח דרך שם כשלא נשלח ברגיל, כי זה קורה ממש הרבה
-
@אבא-של-מאיר אם זה קורה לך הרבה,
תוכל לפנות לימות המשיח, שיבדקו את הבעייה,
(אצלי זה קורה רק באחוזים קטנים, ולכן לא היה לי כח לפנות אליהם בעניין)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות