פתיחת תתי שלוחות
-
תגובה: פתיחת תתי שלוחות
אני מעוניין לפתוח תתי שלוחות
ראשונה לדוגמא זמני ההלכה והשניה שערי מטחמקש 9 - זמני ההלכה
מקש 91 - שערי מטחאיך אני עושה את זה?
תודה
-
@משתמש-שצמא-לדעת ממש פשוט, פשוט תפתח שלוחה כזאת,
רק שלא יהיה ניתן להגיע אליה... -
@קו-המוסיקה כתב בפתיחת תתי שלוחות:
@משתמש-שצמא-לדעת ממש פשוט, פשוט תפתח שלוחה כזאת,
רק שלא יהיה ניתן להגיע אליה...אז איך עושים שיהיה ניתן להגיע?
לא הבנתי את התגובה -
@משתמש-שצמא-לדעת אתה חייב לסים תפריט בשלוחה 9,
תשמע אם אתה רוצה אני יכול לעיין לך בקו ולהסביר לך,
אם תרצה תפנה אלי במייל chaim.lifschitz@gmail.com -
@משתמש-שצמא-לדעת
כאשר תרצה לפתוח שלוחה שהיא יותר מספרה בודדת (כלומר לא 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 אלא 10 ומעלה) באופן אוטומטי תהיה חייב ששלוחה 1 יהפך ל 01 כי 10 זה שתי ספרות
אז כדי להחליט כמה ספרות יש (במקרה שלך שתים 91 -שתי מספרים אז 9 יהיה 09)
שים את ההגדרה הבאהההגדרה הבסיסית של השלוחה של תפריט היא type=menu וכמות הספרות (תוסיף אחרי השורה הראשונה את השניה) digits=2 או שתחליף לפי הצורך את המספר לדוגמא אם תרצה שלוחה 100 תצטרך digits=3וזה נקרא יצירת שלוחות מרובות (יותר מ9 שלוחות)
והאמת שעדיף שפשוט תלחץ על האותיות הכחולות ואני מקווה שתבין שם את העניינים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות