השידור חי לא עובד לי, הוא לא נכנס לי בכללל,
-
@אA כתב בהשידור חי לא עובד לי, הוא לא נכנס לי בכללל,:
conf_bridge_type=listen@אA כתב בהשידור חי לא עובד לי, הוא לא נכנס לי בכללל,:
conf_bridge_type=listenלא עוזר...
עכשיו אמור להיות לי שידור חי, ועשרות אנשים מחכים... -
@המרכז-למורשת-מרן
גם לך לא עובד? -
@אש-קודש-0 אכן
שידור חשוב עכשיו, ואין לי מה לעשות. ניסיתי לפתוח שלוחה חדשה וגם אותה בעיה. -
@המרכז-למורשת-מרן
ווא,
גם אני.
ניסיתי גם בתוך שלוחה שבתוך שלוחה. -
@המרכז-למורשת-מרן
אצלי עובד החדר ועידה בהמתנה -
@המרכז-למורשת-מרן
אם זה לא עובד אוכל לתת לך לעבור לחדש שלי -
@אA כתב בהשידור חי לא עובד לי, הוא לא נכנס לי בכללל,:
@המרכז-למורשת-מרן
אצלי עובד החדר ועידה בהמתנהההגדרה שהבאת? לא עובד...
@אA כתב בהשידור חי לא עובד לי, הוא לא נכנס לי בכללל,:
@המרכז-למורשת-מרן
אם זה לא עובד אוכל לתת לך לעבור לחדש שליאשמח.
-
-
@אA גם אצלי לא עובד שיחת ועידה, (ועד עכשיו היה תקין לגמרי),
מצאתם איזה פיתרון לזה? האם ישנם הגדרות מסויימות שבהם זה כן עובד? -
אני חושב שבוואטצפונים זה כן עובד, אבל לא ממש בדקתי רק שמעתי שמעביר לכניסה לשידור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות