תמלול הודעות
-
האם יש אפשרות שיהיה שלוחה בה אני מקליט הודעה וזה נכנס לשלוחה אחרת בקול ממוחשב או משהו דומה
ללא API וללא תשלום? -
זה ממש חשוב,
האם מישהו יודע? -
@המומחה לא חושב
אבל נוכל ליצור api
אם אתה מעונין
כי זה יעזור לכולם -
זה עולה כסף?
-
@המומחה
לא , אבל למתי צריך כי לא בונים ביום אחד -
@לימוד-בתורת-מרן כתב בתמלול הודעות:
לא , אבל למתי צריך כי לא בונים ביום אחד
כמה שיותר מהר יותר טוב...
-
@המומחה
עכשיו ראיתי שלא צריך
ליצור api
יש לך רישמי של ימות
זה ההגדרה שאתה מקליט ואז הופך לקול ממוחשב (רובוטי)
ונשלח לשלטחה הרצויה
להלן הגדרות:type=create_tts ; הגדרה למעבר ישיר להקלטה create_tts_type=record ; נתיב שלוחת היעד אליה יועבר הקובץ הממוחשב create_tts_in_folder=פה יש להגדיר את מספר השלוחה שהטקסט יעלה לשם ללא סלש -
אבל זה עולה יחידות
-
@המומחה רק עכשיו ראיתי כי לי יש יחידות
אז הדרך היחידה היא או יחידות או להקליד במקשי הטלפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות