איך לאפשר למשתמש להקליט תגובה רק להודעות שלו
-
לכל משתמש יש יכולת לנהל ברמה מסוימת רק את ההודעות שלו - כברירת מחדל. ניתן למחוק את הקובץ ואפשרויות נוספות שאני לא זוכר עכשיו.
איך אפשר לאפשר למשתמש גם להקליט כותרת, ולהוסיף את ההודעה "להוספת כותרת הקישו 5"?
במידה וזה לא אפשרי או מסובך, איך אפשר פשוט לאפשר לכולם להקליט כותרות להודעות?
-
@דניאל_פריד
יש הגדרה שלפני כל הודעה יוכלל להקליט כותרת. -
@אA תודה על התשובה!
מהי ההגדרה?
והאם ניתן לשלוח את הכותרת רק לחלק מהמקומות? (כלומר - כיום השיעור נשלח לכמה שלוחות במקביל ע"י GO-TO ועל ידי COPY-LINK. אני רוצה שהכותרת תעלה רק בחלק מהמקומות)
-
@דניאל_פריד
https://f2.freeivr.co.il/post/56975לגבי השליחה לא ממש הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות