• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השנה ההתרמה שלכם תראה אחרת!!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    44 פוסטים 11 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      BEN ZION @haiims
      נערך לאחרונה על ידי

      @haiims יש מקום להכניס טוקן בחלק של הניהול יש בצד שמאל ניהול בלשונית יעד ותאריך למטה יש מקום להזין מפתח API

      H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • H מנותק
        haiims @BEN ZION
        נערך לאחרונה על ידי

        @BEN-ZIO את זה ראיתי .
        אבל איך זה עובר למסך של ההתרמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • H מנותק
          haiims @BEN ZION
          נערך לאחרונה על ידי

          @BEN-ZION זה לא עובר למסך של התרומה

          H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • H מנותק
            haiims @haiims
            נערך לאחרונה על ידי

            לא הבנתי.
            אז למה יש מסך ניהול.
            ומסך התרמה, עם זה לא מראה את הנתונים עליו ?
            אמורים לראות שם כמה כל מתרים אסף.
            סכום כולל
            זמן
            יעד וכו ' לא ?

            B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • B מנותק
              BEN ZION @haiims
              נערך לאחרונה על ידי

              @haiims במסך ההתרמה אתה צריך להכניס את הטוקן בקוד עצמו אם זה לא אותו מחשב
              נראה לי שאם הניהול נמצא באותו מחשב זה עובר אוטמטי

              H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • H מנותק
                haiims @BEN ZION
                נערך לאחרונה על ידי

                @BEN-ZION ; הגדרת השלוחה כהוספת נקודות
                type=points_save
                ; שיתן לבחור את סכום הנקודות
                points_tfr_add=yes
                ; הזיהוי של תעודת זהות
                enter_id_type=teudat_zehut
                enter_id=yes
                ; שישמיע את השם בכניסה
                login_add_val_name=yes
                ; שלא יבקש להקליט את השם
                record_name=no
                ; שבכל כניסה לשלוחה יבקש זיהוי מחדש
                delete_id_exit=yes
                ; שיקח את השמות מתקיית הניקוד
                login_add_val_name_folder=/Points
                אני לא רואה פה מקום לטוקן ?

                H B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • H מנותק
                  haiims @haiims
                  נערך לאחרונה על ידי

                  תפרט לי יותר כי אני לא מצליח להבין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • B מנותק
                    BEN ZION @haiims
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @haiims בשלוחה לא צריך טוקן זה מוסיף אוטמטי לקובץ מערכת
                    בקוד תצוגה הכנתי לך קוד תצוגה אם חלונית להזנת טוקן
                    מסך התרמה.zip

                    H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • H מנותק
                      haiims @BEN ZION
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @BEN-ZION הצלת אותי יום ראשון נגמר ההתרמה .

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • H מנותק
                        haiims @BEN ZION
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @BEN-ZION
                        אני לא מצליח לעדכן נקודות דרך הקו ?? מה עושים ??
                        !צילום מסך 2026-05-12 200606.png

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • H מנותק
                          haiims @haiims
                          נערך לאחרונה על ידי

                          ; הגדרת השלוחה כהוספת נקודות
                          type=points_save
                          ; שיתן לבחור את סכום הנקודות
                          points_tfr_add=yes
                          ; הזיהוי של תעודת זהות
                          enter_id_type=teudat_zehut
                          enter_id=yes
                          ; שישמיע את השם בכניסה
                          login_add_val_name=yes
                          ; שלא יבקש להקליט את השם
                          record_name=no
                          ; שבכל כניסה לשלוחה יבקש זיהוי מחדש
                          delete_id_exit=yes
                          ; שיקח את השמות מתקיית הניקוד
                          login_add_val_name_folder=/Points
                          
                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ל מחובר
                            לימוד בתורת מרן @haiims
                            נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                            @haiims
                            מוסיף נקודות לך במקום למאזין

                            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • H מנותק
                              haiims @לימוד בתורת מרן
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @לימוד-בתורת-מרן מה צריך לשנות ?

                              H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • H מנותק
                                haiims @haiims
                                נערך לאחרונה על ידי

                                כתב בהשנה ההתרמה שלכם תראה אחרת!!!:

                                @לימוד-בתורת-מרן מה צריך לשנות ?

                                זה לא מראה את הנקודות בסך ההתרמה

                                H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • H מנותק
                                  haiims @haiims
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  זה דחוף לי אשמח לעזרה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון