השנה ההתרמה שלכם תראה אחרת!!!
-
@haiims במסך ההתרמה אתה צריך להכניס את הטוקן בקוד עצמו אם זה לא אותו מחשב
נראה לי שאם הניהול נמצא באותו מחשב זה עובר אוטמטי -
@BEN-ZION ; הגדרת השלוחה כהוספת נקודות
type=points_save
; שיתן לבחור את סכום הנקודות
points_tfr_add=yes
; הזיהוי של תעודת זהות
enter_id_type=teudat_zehut
enter_id=yes
; שישמיע את השם בכניסה
login_add_val_name=yes
; שלא יבקש להקליט את השם
record_name=no
; שבכל כניסה לשלוחה יבקש זיהוי מחדש
delete_id_exit=yes
; שיקח את השמות מתקיית הניקוד
login_add_val_name_folder=/Points
אני לא רואה פה מקום לטוקן ? -
תפרט לי יותר כי אני לא מצליח להבין
-
@haiims בשלוחה לא צריך טוקן זה מוסיף אוטמטי לקובץ מערכת
בקוד תצוגה הכנתי לך קוד תצוגה אם חלונית להזנת טוקן
מסך התרמה.zip -
@BEN-ZION הצלת אותי יום ראשון נגמר ההתרמה .
-
@BEN-ZION
אני לא מצליח לעדכן נקודות דרך הקו ?? מה עושים ??
!
-
; הגדרת השלוחה כהוספת נקודות type=points_save ; שיתן לבחור את סכום הנקודות points_tfr_add=yes ; הזיהוי של תעודת זהות enter_id_type=teudat_zehut enter_id=yes ; שישמיע את השם בכניסה login_add_val_name=yes ; שלא יבקש להקליט את השם record_name=no ; שבכל כניסה לשלוחה יבקש זיהוי מחדש delete_id_exit=yes ; שיקח את השמות מתקיית הניקוד login_add_val_name_folder=/Points -
@haiims
מוסיף נקודות לך במקום למאזין -
@לימוד-בתורת-מרן מה צריך לשנות ?
-
כתב בהשנה ההתרמה שלכם תראה אחרת!!!:
@לימוד-בתורת-מרן מה צריך לשנות ?
זה לא מראה את הנקודות בסך ההתרמה
-
זה דחוף לי אשמח לעזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות