• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השנה ההתרמה שלכם תראה אחרת!!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    44 פוסטים 11 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      BEN ZION @haiims
      נערך לאחרונה על ידי

      @haiims במסך ההתרמה אתה צריך להכניס את הטוקן בקוד עצמו אם זה לא אותו מחשב
      נראה לי שאם הניהול נמצא באותו מחשב זה עובר אוטמטי

      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • H מנותק
        haiims @BEN ZION
        נערך לאחרונה על ידי

        @BEN-ZION ; הגדרת השלוחה כהוספת נקודות
        type=points_save
        ; שיתן לבחור את סכום הנקודות
        points_tfr_add=yes
        ; הזיהוי של תעודת זהות
        enter_id_type=teudat_zehut
        enter_id=yes
        ; שישמיע את השם בכניסה
        login_add_val_name=yes
        ; שלא יבקש להקליט את השם
        record_name=no
        ; שבכל כניסה לשלוחה יבקש זיהוי מחדש
        delete_id_exit=yes
        ; שיקח את השמות מתקיית הניקוד
        login_add_val_name_folder=/Points
        אני לא רואה פה מקום לטוקן ?

        H B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • H מנותק
          haiims @haiims
          נערך לאחרונה על ידי

          תפרט לי יותר כי אני לא מצליח להבין

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • B מנותק
            BEN ZION @haiims
            נערך לאחרונה על ידי

            @haiims בשלוחה לא צריך טוקן זה מוסיף אוטמטי לקובץ מערכת
            בקוד תצוגה הכנתי לך קוד תצוגה אם חלונית להזנת טוקן
            מסך התרמה.zip

            H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • H מנותק
              haiims @BEN ZION
              נערך לאחרונה על ידי

              @BEN-ZION הצלת אותי יום ראשון נגמר ההתרמה .

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • H מנותק
                haiims @BEN ZION
                נערך לאחרונה על ידי

                @BEN-ZION
                אני לא מצליח לעדכן נקודות דרך הקו ?? מה עושים ??
                !צילום מסך 2026-05-12 200606.png

                H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • H מנותק
                  haiims @haiims
                  נערך לאחרונה על ידי

                  ; הגדרת השלוחה כהוספת נקודות
                  type=points_save
                  ; שיתן לבחור את סכום הנקודות
                  points_tfr_add=yes
                  ; הזיהוי של תעודת זהות
                  enter_id_type=teudat_zehut
                  enter_id=yes
                  ; שישמיע את השם בכניסה
                  login_add_val_name=yes
                  ; שלא יבקש להקליט את השם
                  record_name=no
                  ; שבכל כניסה לשלוחה יבקש זיהוי מחדש
                  delete_id_exit=yes
                  ; שיקח את השמות מתקיית הניקוד
                  login_add_val_name_folder=/Points
                  
                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מחובר
                    לימוד בתורת מרן @haiims
                    נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                    @haiims
                    מוסיף נקודות לך במקום למאזין

                    H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • H מנותק
                      haiims @לימוד בתורת מרן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @לימוד-בתורת-מרן מה צריך לשנות ?

                      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • H מנותק
                        haiims @haiims
                        נערך לאחרונה על ידי

                        כתב בהשנה ההתרמה שלכם תראה אחרת!!!:

                        @לימוד-בתורת-מרן מה צריך לשנות ?

                        זה לא מראה את הנקודות בסך ההתרמה

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • H מנותק
                          haiims @haiims
                          נערך לאחרונה על ידי

                          זה דחוף לי אשמח לעזרה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון