מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!
-
חבר'ה, בשביל לעשות קצת סדר בכל מה שדובר פה על ה-1-700, הנה השורה התחתונה ממה שעלה בשרשור (קחו בחשבון שרוב הדברים פה הם שמועות והשערות, שום דבר לא רשמי ב-100%):
מי מקבל? מוסדות חינוך (כמו ישיבות ובתי ספר עם מעל 300 תלמידים), קווים גדולים עם הרבה דקות (מדברים על אזור ה-25,000 דקות ומעלה), או פשוט בתשלום חודשי של כמה עשרות שקלים דרך שירות הלקוחות.
למה כולם עוברים? כנראה בגלל המודל הכלכלי. לפי תקנות משרד התקשורת, יש על מספרי 1-700 דמי קישורית (קש"ג) על כל דקת שיחה נכנסת מנייד, מה שכנראה מאפשר לחברות לתת את המספרים האלה בלי פרסומות. בנוסף, מוסדות חותמים שאם יהיה סבסוד ממשלתי בעתיד, הוא ילך לחברה.
החיסרון: הצינתוקים עדיין יוצאים ממספר רגיל ולא מה-1-700.
בקיצור, כרגע זה בעיקר שילוב של השערות לגבי התנאים המדויקים, אבל זה הכיוון בגדול.
-
ועכשיו בשביל שנוכל להנות מהאזנה ללא פרסומות:
https://pirsomot-no.lovable.app
(לא השקעתי יותר מידי!)נ.ב.
האזהרה באתר אומנם נראית מאוד מלחיצה אבל זה עשוי למקרה ש... וואלה לא יודע מה יקרה!!! -
מה זה ? חסום בנטפרי ?
-
@שלוחה-404 זה אתר שהרגע בניתי, צריך שמישהו ישלח לבדיקה...
-
@המומחה מה הוא עושה האתר?
-
מה זה ?
זה מאגר מספרים לקווים שניתן להאזין ללא פרסומות
לפי מה שהבנתי יש להמון קווים מספרי 1-700 אבל זה לא מפורסם, וחבל... -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@שלוחה-404 שלחת בקשה לפתיחה?
-
@המומחה כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות