• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    47 פוסטים 20 כותבים 1.2k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      ממוצע @kol
      נערך לאחרונה על ידי

      @kol כתב במספר 1-700 - למי שיש פרטים, שיכנס!!!:

      @ממוצע
      כיום רק על 1700 מקבלים תגמול (קש"ג)
      שאר המספרים לא!!!

      אז אם הם מקבלים קש"ג, למה הם מבקשים גם את התקציב במידה ויקבלו על הקווים ?

      כתב במספר 1-700 - למי שיש פרטים, שיכנס!!!:

      תנאי הזכאות להטבה

      מאחר שחברתנו נושאת במלוא עלויות הסבסוד של ההטבות הנ"ל, החליט דירקטוריון החברה כי קבלתן מותנית באישור המוסד למימוש התנאי הבא:

      במידה ויאושר בעתיד תקציב ממשלתי ייעודי לסבסוד מוסדות החינוך עבור קווי התוכן,

      תקציב זה יועבר לימות המשיח כשיפוי על הסבסוד המלא שניתן על ידה מראש.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מוטי מוטי מוטי @kol
        נערך לאחרונה על ידי

        @kol כתב במספר 1-700 - למי שיש פרטים, שיכנס!!!:

        דקתי בתקנות של משרד התקשורת כדי להבין איך זה עובד עם מספרי ‎1-700.
        מספרי ‎1700 מוגדרים בתקנות כשירות “שיחה בחיוב מפוצל”. לכן כאשר שיחה מגיעה מרשת אחרת, ההתחשבנות בין המפעילים נעשית לפי “תעריף השלמת שיחה” ולכן יש תגמול על כל דקת שיחה מנייד ל1700.

        במסמך של משרד התקשורת על שירות ‎1-700 כתוב במפורש בהגדרות:
        שתעריף השלמת השיחה נקבע לפי תקנה 3 לתקנות הקישור-גומלין.

        גובה התעריף לפי התקנות האחרונות הוא טיפה יותר מ: 0.004 ₪ לדקה של שיחה נכנסת עבור השלמת שיחה לרשת מפ״א.

        וכשאני מתקשר ל - 1700 זה עולה לי כסף? זה לא כמו שיחה רגילה?
        כי זה בעצם עולה למפעיל של הסים שלי כסף!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • C מנותק
          clickphone
          נערך לאחרונה על ידי

          חברים שימו לב עם כל היוקרה שבמספר 1700 וכו'
          עדיין יש חיסרון שהצינתוקים יוצאים עם זיהוי מערכת רגילה

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            אהרל'ה @clickphone
            נערך לאחרונה על ידי

            לא ראיתי שמישהו כתב...
            אבל אפשר לקבל מספר 1700 בתשלום של 59 ש"ח לחודש, בשירות הלקוחות,
            ככה אמרו לי בשיחה עם נציג.
            אולי קווים גדולים שמכניסים X יכולים לקבל גם בלי זה (?)...

            לגבי דמי קישורית, הנציגה שענתה לא ידעה להגיד לי,

            מה שכן נקודה למחשבה - אם אין רווח של דמי קישורית, אז מה זה משנה כמה דקות הקו מכניס, מילא זה לא משנה, מה שמשנה זה רק משנה כמה שיחות נכנסות (וממילא כמה השמעת פרסומות) הקו מכניס.
            יכול להיות קו תוכן (נייעס פודקאסטים וכדו') שמכניס המון דקות
            במקביל לקו מידע (כמו קל קו וכדו') שלא מכניס הרבה דקות, כמו כמות השיחות נכנסות שיש לו.
            לכן אם יש הטבה לקווים עם שמכניסים הרבה דקות, אולי זה סיבה לחשוב שגם יש דמי קישורית.
            מ.ש.ל.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • B BEN ZION התייחס לנושא זה
            • ז מנותק
              זעליג
              נערך לאחרונה על ידי

              זה כנראה משהו יותר מכך.
              עוד ועוד מערכות גדולות, משלל חברות של קווי תוכן מעבירים את מספר הקו ל1-700.
              מעניין שאין בפורום אפילו אחד שיודע לומר בבירור מה זה.

              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ז מנותק
                זעליג @זעליג
                נערך לאחרונה על ידי

                סוף סוף..
                תנאי שירות 1-700.pdf

                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק מנותק
                  קו הרהיטים @זעליג
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @זעליג תכלס יש על זה דמי קישוריות או שאין סיכוי לקבל על דקות האזנה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה מנותק
                    המומחה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    חבר'ה, בשביל לעשות קצת סדר בכל מה שדובר פה על ה-1-700, הנה השורה התחתונה ממה שעלה בשרשור (קחו בחשבון שרוב הדברים פה הם שמועות והשערות, שום דבר לא רשמי ב-100%):

                    מי מקבל? מוסדות חינוך (כמו ישיבות ובתי ספר עם מעל 300 תלמידים), קווים גדולים עם הרבה דקות (מדברים על אזור ה-25,000 דקות ומעלה), או פשוט בתשלום חודשי של כמה עשרות שקלים דרך שירות הלקוחות.

                    למה כולם עוברים? כנראה בגלל המודל הכלכלי. לפי תקנות משרד התקשורת, יש על מספרי 1-700 דמי קישורית (קש"ג) על כל דקת שיחה נכנסת מנייד, מה שכנראה מאפשר לחברות לתת את המספרים האלה בלי פרסומות. בנוסף, מוסדות חותמים שאם יהיה סבסוד ממשלתי בעתיד, הוא ילך לחברה.

                    החיסרון: הצינתוקים עדיין יוצאים ממספר רגיל ולא מה-1-700.

                    בקיצור, כרגע זה בעיקר שילוב של השערות לגבי התנאים המדויקים, אבל זה הכיוון בגדול.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      המומחה
                      נערך לאחרונה על ידי המומחה

                      ועכשיו בשביל שנוכל להנות מהאזנה ללא פרסומות:
                      https://pirsomot-no.lovable.app
                      (לא השקעתי יותר מידי!)

                      נ.ב.
                      האזהרה באתר אומנם נראית מאוד מלחיצה אבל זה עשוי למקרה ש... וואלה לא יודע מה יקרה!!!

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שלוחה-404 @המומחה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @המומחה כתב:
                        https://pirsomot-no.lovable.app

                        מה זה ? חסום בנטפרי ?

                        ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מנותק
                          המומחה @שלוחה-404
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שלוחה-404 זה אתר שהרגע בניתי, צריך שמישהו ישלח לבדיקה...

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שלוחה-404 @המומחה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @המומחה מה הוא עושה האתר?

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מנותק
                              המומחה @שלוחה-404
                              נערך לאחרונה על ידי המומחה

                              @שלוחה-404 כתב:

                              מה זה ?

                              זה מאגר מספרים לקווים שניתן להאזין ללא פרסומות
                              לפי מה שהבנתי יש להמון קווים מספרי 1-700 אבל זה לא מפורסם, וחבל...

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה מנותק
                                המומחה @שלוחה-404
                                נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה מנותק
                                  המומחה @המומחה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה מנותק
                                    המומחה @שלוחה-404
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @שלוחה-404 שלחת בקשה לפתיחה?

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שלוחה-404 @המומחה
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @המומחה כן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון