בממשק החדש - איך מייצאים את הדוחות לאקסל?
-
-
@Ds
אם אתה רוצה אקסל תוריד csv -
@זרח
תודה, השאלה שלי הייתה איפה מורידים קובץ בפורמט הזה , במערכת החדשה?
אני לא רואה כזו אופציה...
תודה!! -
@Ds
במערכת הישנה. ליד כל קובץ מסוג ymgr' יש סמל שדומה לשעון, בלחיצה עליו אתה עובר לבחירה בין CSV לבין HTML -
@זרח
אין במערכת החדשה?
אין לי גישה לאימות כפול בישנה... -
@Ds
צודק.
בחדש זה יורד רק YMGR
א. כדאי לך לסדר את הבעיה של האימות דו שלבי במהירות.
אם יש לך בעיה תפנה לימות. לי הם עזרו עם איזה קו.
ב. אני יכול להמליץ לך על מודול YMGR לשיטס, זה גם עובד בלי אימות דו שלבי. - חפש את זה בפורום, זה נהדר. -
@זרח
ממש תודה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות