שאלה שצריך לענות אחד או שתיים או שלוש איך אני עושה את זה מי יכול לעזור תודה רבה
-
@BEN-ZION את הקובץ הזה לשלוחה 050-SayTTS.zip צריך לערוך את הקובץ לכתוב
-
@הפצת-התורה צריך לחלץ אותו ואז להעלות אמור להיות כתוב בו
P050+1=סוכה
P050+2=חגיגה
P050+3=ראש השנה -
@BEN-ZION
אולי הוא מעתיק ככה בדיוק וזה הרי נכתב הפוך ככהP050+1=סוכה
P050+2=חגיגה
P050+3=ראש השנה -
@אA הרב בן ציון אני מודה לך מאוד על כל נסיונות העזרה ברוך בשם בזכותך יש את הסקר וזה עובד
רק מסכת לא מצליח לכתוב אבל אני יעשה סינון לפי מספר 1 2 וכו'
סתם ענין אותי למה אני לא מצליח כי נסיתי בשתי האפשרויות גם ישר וגם הפוך -
@הפצת-התורה
ניסית כמו שהבאתי?
לפעמים יש בזה בעיות וצריך לנסות כמה פעמים וכן להקפיד על P גדולה.
תייגת אותי ולא את @ben-zion -
@אA נסיתי כמה פעמים והוא מביא אך ורק כך
P051 Approval 1006
P050 1
P051 Approval 1007
P050 1
P051 Approval 1008
P050 2 -
@הפצת-התורה
גם לי זה קרה וניסיתי כמה אפשרויות עד שהצליח.
תנסה להדביק בכתיבה של אנגלית -
@הפצת-התורה איזה דוח אתה מוריד ? באיזה קובץ כתבת את
P050+1=סוכה
P050+2=חגיגה
P050+3=ראש השנה
זה צריך להיות בקובץ הזה ApprovalAll.ini
וזה עובד רק על הדוח הכללי ApprovalAll.2026-03.ymgr -
@BEN-ZION
אתה בטוח?
מה זה הכללי, יש רק סוג אחד של דוח מסכם שזה זה, חוץ מזה יש רק דוח פעול. -
@אA יש דוח לכל אישור בתוק תיקייה בשלוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות