עזרה
-
@לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי, אני בתוך המערכת של הקו שלי, לחצתי הוסף שלוחה, והגדתי כל שלוחה מה היא, (עוד לא רשמתי את הקוד), אני צריך להכניס את הקוד ו..
-
@חד-גדיא
את כל השלוחות תשנה מ ספרה אחת לשתים בצורה.
במקום 1,2,3 | 01,02,03,
תכנס להגדרות מתקדמות של השלוחה ואז
תמחק את הקוד הרשום ותחליף לקוד
המצורף -
פוסט זה נמחק! -
@לימוד-בתורת-מרן ואם אני ילחץ 1 בקו זה יעבוד?,
ומה הפירוש רשימת צינטוקים אני צריך לרשות שם 100 מספרי טלפון?
ואם אני לא רוצה צינטוקים? -
-
@חד-גדיא ומה הסיסמא
-
@לימוד-בתורת-מרן רשמתי שם סיסמא שהחלטתי שזה הסיסמא של זה.
-
התקשרתי לקו עכשיו ולחצתי 12 וזה עשה לי את שלוחה 1
-
-
@לימוד-בתורת-מרן הגדרתי את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית (או שלא שמתי את זה במקום?)
-
@חד-גדיא שלח צילום
-
פוסט זה נמחק! -
-
תודה! ומה עכשיו? לשנות את השלוחות מ1 ל01?
-
@חד-גדיא
לא צריך , תנסה שלוחה 1 ושלוחה 11 -
@לימוד-בתורת-מרן כן אבל אם אני לוחץ 1 זה לא נותן לי
-
@חד-גדיא
מה זה עושה? -
@לימוד-בתורת-מרן חוזר עוד פעם, ברוכים הבאים לוואצפון
-
@חד-גדיא
טוב תשנה ל 01,02,93,04 -
@לימוד-בתורת-מרן ואז יצטרכו לעשות מעכשיו כל פעם 01, 02 וכו'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות