עזרה
-
@חד-גדיא בשלוחה של ההקלטות .תכתוב
הגדרת השלוחת כהקלטות; type=record הגדרת סיסמא; record_password=פה תכתוב את הסיסמא בספרות בלבד השלוחה אליה יקליטו; folder_move=/12 שלא יבקשו הקלטה נוספת; say_record_menu=no שלא ישמיע מספר קובץ; say_record_number=no לאין יעבור בסיום; record_end_goto=/12זה ההקלטות ובשמיעת ההקלטות תגדיר כהשמעת קבצים
-
@לימוד-בתורת-מרן הוא אומר לי השלוחה אליה נסיתם לעבור אינה מופעלת עקב חוסר בהגדרות
-
@חד-גדיא בהקלטות
type=record record_password=פה תכתוב את הסיסמא בספרות בלבד folder_move=/12 say_record_menu=no say_record_number=no record_end_goto=/12מחקתי את העברית תבדוק עכשיו
-
צריך לכתוב בהגדרות מתקדמות משהו בשלוחה 12?
-
@חד-גדיא
כן תגדיר כהשמעת קבצים -
שלוחה 11 פועלת, אבל שלוחה 12 לא פועלת
-
-
@חד-גדיא
מה אומר ב 12 -
@לימוד-בתורת-מרן הבעיה ב12, שלוחת שמיעת הקבצים, לא כתוב לה בהגדרות מתקדמות כלום
-
@חד-גדיא
תגדירtype=playfile -
-
11 עובד מצוין, יש סיסמא, אפשר להקליט, אבל אם אני לוחץ 12 בהתחלה זה לא עובד כלל
-
@חד-גדיא תגדיר ב12
בשורה שלימהtype=playfile -
הידד!! עובד טוב מאוד! בראבו על הקדשת הזמן, שתזכה ללכת בדרך מרן זיע"א ולהפיץ את דרכו, שתזכה לשפע ברכה והצלחה ואורך ימים ושנים, אורך ימים ושנות חיים יוסיפו לך!
-
@חד-גדיא
יש לי קו של לימוד בתורת מרן
לכן השם -
-
@לימוד-בתורת-מרן אפשר לעשות סיסמא להשמעת קבצים?
-
@חד-גדיא
תוכל לעשות לכל שלוחה שתרצה סיסמא. -
@חד-גדיא
כן בכל שלוחה על ידי הוספת ההגדרה בשורה רpassword=כאן לרשום סיסמא -
@חד-גדיא
תוכל לפתוח רשימת תפוצה
של המנהלים ורק הם יוכלו להיכנס והשאר יחזרו לתפריט הראשי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות