שלוחת כוכבית מתי שהוא מחכה לזיהוי
-
יש לי מערכת שנכנסים אליה ע"י הקשת מזהה
אני רוצה שיוכלו ללחוץ כוכבית ולהיכנס לתפריט וזה לא עובד לי
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה -
@יוסף-א
תגדיר את השלוחה הזאת כתפריט
-
זה עדיין לא עובד כלומר: כשאני נכנס למערכת אז הוא אומר לי "אנה הקש את המספר האישי" אבל אני רוצה שבשלב הזה אם אני מקיש כוכבית אז אני עובר והוא לא נותן לי
@R.E.T מערכות -
@יוסף-א
אולי יש עוד פתרונות פחות מסובכים, אבל אתה יכול להגדיר שכולם יעברו שלוחה פנימית ושם יהיה אפשרות של מעבר להקשת הקוד או מעבר רגיל.
אתה רוצה שהמנהל יוכל לדלג? -
@אA אני רוצה שדרך כוכבית יכנסו להרשמה
-
@יוסף-א
אז תגדיר למעבר להקשת הקוד האישי הקישו 1 למעבר להרשמה הקישו כוכבית -
@אA זה הבעיה שהוא לא מעבר אותי בכוכבית
-
@יוסף-א
אם תעשה כמו שאמרתי פשוט תגדיר את כוכבית למעבר לשלוחה אחרת.
ההגדרה של הזיהוי תיהיה מוגדרת בשלוחה 1 שבתוך שלוחה זו ולא בה. -
@יוסף-א כתב בשלוחת כוכבית מתי שהוא מחכה לזיהוי:
זה עדיין לא עובד כלומר: כשאני נכנס למערכת אז הוא אומר לי "אנה הקש את המספר האישי" אבל אני רוצה שבשלב הזה אם אני מקיש כוכבית אז אני עובר והוא לא נותן לי
@R.E.T מערכותאתה צריך להוסיף את ההגדרה הזו בתפריט שבו אתה רוצה להגדיר שלוחת כוכבית
הוספת שלוחת כוכבית star_extension=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות