הגדרת שלוחות פשוטה למערכת
-
@yys
כן, כי ליצור שלוחה 12 המערכת מחשבת את זה כשלוחה בפני עצמה ולא כשלוחה בתוך שלוחה -
@שואל-שאלה מה עכשיו ?
אני שם לב שכעת אני מחייג למערכת אחרי כל הקשה הוא אומר לי אנא הקישו את המספר האישי, מה הכוונה ? -
@yys
מה הכונה אחרי כל הקשה? אחרי שאתה מקיש 1 לדוגמא? -
@שואל-שאלה כן
-
@yys
השלוחה מוגדרת כתפריט? -
@שואל-שאלה כן
-
@yys
תנסה להעלות קובץ שמע M1000 לשלוחה ותבדוק האם עדין שומעים זאת? -
@yys
האם זה מה שאתה רוצה להגדיר?
שלוחה 1 ובתוכה
שלוחה 1 הודעות
שלוחה 2 הקלטות עם קוד - צינתוק מהמספר הראשי
שלוחה 2 ובתוכה
שלוחה 1 הודעות
שלוחה 2 הקלטות ללא קוד - צינתוק מהמספר המשני
שלוחה 3 ובתוכה
שלוחה 1 הודעות ללא קוד - וללא צינתוק -
@שואל-שאלה בדיוק כך.
-
@yys
אוקי, בכל אופן אתה מנסה כרגע להעלות קובץ שמע? -
ההודעות שמוקלטות בשלוחה 1 - 2 שיושמעו בשלוחה 1- 1 וכן הלאה
-
העליתי את אותו הקובץ שיש בשלוחה הראשית ועדיין כך
-
מה אומר ?
-
@yys
מענין למה זה קורה
אולי תעלה צילום מסך רק של השלוחה? -
-
@yys
תשלח לי צילום מסך של הגדרות השלוחה עצמה -
@שואל-שאלה זה ?

-
@yys
לא זה
אלא של שלוחה 1
ואולי עדיף שתעבור לאתר החדש זה יותר נוח -
@שואל-שאלה זה ?

-
@yys
לא זה
אלא בצילום מסך אתה רואה כמו קובץ הגדרות שנקרא בשם ext.ini?
תיכנס אליו ותצלם לי את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות