מה קרה שהמערכת לא עובדת
-
מה קרה שהמערכת לא עובדת
-
@הפצת-התורה צודק!!!!
ימות תעשו משהו...
-
יש לי מזל...
שכל פעם שאני על הפורום יש קריסה...
לצערי......................
-
מה קורה באמת? אנחנו באמצע חדר ועידה ופתאום לא עובד. ניסינו עשרות פעמים לפתוח שוב את חדר הועידה, אבל אין שום תגובה. ניסינו לדבר עם שירות לקוחות- אבל מסתבר שגם זה כבר קרס- התחלתי לדבר עם נציגה ופתאום הקו נסגר, ניסיתי שוב ושוב, אין מענה וגם לא צליל של המתנה למענה. ממש מתסכל אותי.
-
אצלי עובד רגיל
-
הקו עצמו כן עובד. אבל חדר הועידה לא נפתח. ושוב, גם שירות לקוחות לא פעיל- מתקשרים לקו של יימות המשיח, מנסים להגיע לנציג שירות (לא משנה באיזה תחום, גם במכירות למשל) אבל אן צליל המתנה ואין מענה.
-
אצלי הכל עובד ביי
-
עכשיו זה עובד. ברוך ה'. מעניין מה הייתה הבעייה ואיך בסוף היא נפתרה. אשמח לקבל מידע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות