באיזה קובץ מכניסים את הקישור הזה ???
-
פוסט זה נמחק! -
מה זה נקרא 'באיזה קובץ'?
מכניסים את זה ב'הגדרות מתקדמות' -
תסתכל בקישור
-
@הגבאי-המוצלח
לא הבנתי את השאלה
והלוווו חבר'ה תתעוררו אתם לא במקום הנכון
זה נמצא בשרשור של טיפים עצות וכו'
במקום בעזרה הדדית -
@הגבאי-המוצלח אמר בבאיזה קובץ מכניסים את הקישור הזה ???:
תסתכל בקישור
@zxc אמר בבאיזה קובץ מכניסים את הקישור הזה ???:
מה זה נקרא 'באיזה קובץ'?
מכניסים את זה ב'הגדרות מתקדמות' -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר בבאיזה קובץ מכניסים את הקישור הזה ???:
אתם לא במקום הנכון
תתייג את המנהלים המטפלים בזה @חנון-המרבה או @אהרן-שובקס
-
@הגבאי-המוצלח הסתדרת?
-
@הגבאי-המוצלח שימו לב @הגבאי-המוצלח פתח נושא חדש בגלל שהנושא הישן
הפורום הודיע לו שהנושא מאוד ישן ולכן המערכת שאלה אם לפתוח נושא חדש
ולכן אני חושב ש @עמוד-הימני-פטיש-החזק צדק שם בנושא שלא יבינו מאיפוא הוא נפל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות