• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    תגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    78 פוסטים 8 כותבים 1.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מחובר
      אA @565906
      נערך לאחרונה על ידי

      @565906
      אולי יש לך הגדרה שמשנה את סדר השמעת ההודעות בכניסה למערכת?

      5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 5 מחובר
        565906 @אA
        נערך לאחרונה על ידי

        @אA אין אצלי הגדרה כזו

        5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 5 מחובר
          565906 @565906
          נערך לאחרונה על ידי 565906

          @אa זה כל מה שמוגדר בתפריט ראשי...

          type=menu
          go_to_from_tzintuk=yes
          check_list_tzintuk=123
          go_to_from_tzintuk_found=in_extension
          go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
          go_to_from_tzintuk_invited=in_extension
          go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
          go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes
          black_no_phone=yes
          black_no_phone_goto=hangup
          black_list=yes
          black_list_error_goto=hangup
          white_list=yes
          enter_id=yes
          ;enter_id_type=list_all_information
          enter_id_type=phone_from_list_all_information
          enter_id_phone_from_list_all_information_error_goto_say_message=no
          record_name=no
          say name=no
          login_add_val_name_folder=/EnterID
          login_add_val_name=yes
          enter_id_error_goto=/8
          play_file_date=yes
          file_to_play_date=h
          play_file_date_one_time=yes
          check_did_and_go_to_folder=yes
          check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
          did_directed_check=yes
          ;התראה על הודעה אישית
          menu_check_playfile_message=yes
          ;יבדוק תיקייה אישית
          ;במקום האיקס יש לרשום את השלוחה שבה משאירים את ההודעה האישית
          menu_check_playfile_message_1=/6/2-id
          ;ישמיע רק שיש הודעה אישית חדשה בלי הכמות והשלוחה
          menu_check_playfile_message_1_say_new_only=yes
          
          5 א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 5 מחובר
            565906 @565906
            נערך לאחרונה על ידי 565906

            @אa יש משהו?

            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מחובר
              אA @565906
              נערך לאחרונה על ידי

              @565906
              בלנד כשיהיה לי זמן אני אשב ע"ז לנסות לבדוק

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א מחובר
                אA @565906
                נערך לאחרונה על ידי

                @565906
                כשאני חושב ע"ז, אולי זה קשור לסוג הזיהוי...
                תנסה להחליף לפי מספר טלפון

                5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מחובר
                  אA @565906
                  נערך לאחרונה על ידי אA

                  @565906
                  עכשיו זה בוודאות!!!
                  תראה כאן

                  נ.ב. @cubase
                  למה כשאני מעתיק את הקישור לטקסט המודגש זה לא מביא אותו מסומן בצבע?!

                  5 C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 5 מחובר
                    565906 @אA
                    נערך לאחרונה על ידי 565906

                    @אA כתב בתגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם:

                    תנסה להחליף לפי מספר טלפון

                    אז איזה הגדרה לשים?
                    ניסיתי גם בלי סינון, אלא רק שישמיע לכולם אם יש הודעות בשלוחה כללית ולא השמיע...

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מחובר
                      אA @565906
                      נערך לאחרונה על ידי אA

                      @565906
                      תחליף את ההגדרה הזו

                      enter_id_type=phone_from_list_all_information
                      

                      בזו

                      enter_id_type=phone
                      
                      5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 5 מחובר
                        565906 @אA
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אA אבדוק,
                        אבל יש דרך לפתור את זה? שיהיה קודם לפי

                        enter_id_type=phone_from_list_all_information
                        

                        ואז יעבור לסינון של

                        enter_id_type=phone
                        

                        פשוט אני חייב שיהיה מוגדר לפי ההגדרה הראשונה...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 5 מחובר
                          565906 @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אA כתב בתגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם:

                          עכשיו זה בוודאות!!!

                          😪😪
                          ניסיתי עכשיו להחליף את ההגדרה ולא עזר....

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מחובר
                            אA @565906
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @565906
                            תביא את ההגדרות המלאות.
                            נ.ב. אח"כ נטפל בסוג הזיהוי...

                            5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 5 מחובר
                              565906 @אA
                              נערך לאחרונה על ידי 565906

                              @אA
                              הבאתי כאן

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מחובר
                                אA @565906
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @565906
                                יש איזה שהוא מעבר לפי שמגיעים לשלוחה הראשית?

                                5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 5 מחובר
                                  565906 @אA
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA לא מופעל כרגע

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מחובר
                                    אA @565906
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @565906
                                    ממש מוזר.
                                    יש סיכוי שאתה מורקן את השלוחה ומשאיר רק את הגדרת התפריט ואת ההגדרות שהבאתי לך?

                                    5 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 5 מחובר
                                      565906 @אA
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אA
                                      כן, אנסה עוד כמה דקות כשירד הפעילות בקו קצת, מקוה שאתה עדיין תהיה פה 😉

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • א מחובר
                                        אA @565906
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @565906
                                        כרגע כן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • 5 מחובר
                                          565906 @אA
                                          נערך לאחרונה על ידי 565906

                                          @אA כתב בתגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם:

                                          יש סיכוי שאתה מורקן את השלוחה

                                          עבד!!!
                                          מה עכשיו? איך אני שומר על ההגדרות שהיו ומוסיף את זה?..

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מחובר
                                            אA @565906
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @565906
                                            תוסיף לאט לאט את ההגדרות ותראה מה עושה את הבעיה.
                                            לדעתי היא אמורה להיות בהגדרות הזיהוי.
                                            תתחיל עם כל השאר.

                                            5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון