שליחת צינתוק ממערכת אחרת
-
@איל-משולש
ה0 זו לא טעות? -
@אA עכשיו אני רואה ששתי פרמטרים מוגדרים 0 תוקן
בדקתי - עובד, כולל פרטי ההודעה
רק הוא לא שואל לפני זה אני כבר מסדר את זה -
@אA עכשיו צריך לבדוק האם הוא יכול לשלוח צינתוק (מהמערכת השניה) [השליחה עצמה עובדת]
ההגדות להוספה
בסיסיapi_add_4=Tzintuk=מספר רשימהתוספות, הגדרת אורך צינתוק ומענה וזיהוי יוצא ע"י שליחת הפרמטרים הרגילים
-
@איל-משולש
בודק -
@איל-משולש
מטורף!!!
עובד מעולה!!!
יישר כח אדיר. -
@אA כבר אני משנה את זה שיהיה ניתן לשלוח צינוק מתשי המערכות, אז זה עדיין לא סופי
-
@איל-משולש
תודה.
אין מילים -
@אA הנה ההגדרות החדשות
תעשה בדיקה אם זה עובד, א"כ אני מפרסם את זהtype=api api_link=https://copy-c8lk.onrender.com/transcribe api_add_0=token=יש לכתוב טוקן של המערכת הנוכחית api_add_1=token_b=יש לכתוב טוקן של המערכת השניה api_add_2=N=נתיב שמירה במערכת השניה (ללא / בהתחלה) api_add_3=M=נתיב שמירה במערכת הזאת (עם / בהתחלה) או yes לצינתוקים בלבד api_add_4=Tzintuk=רשימה מערכת א api_add_5=callerId=זיהוי יוצא מערכת א api_add_6=TzintukTimeOut= אורך צינתוק מערכת א אפשרות מענה למערכת א api_add_7=sayInfoOnAnswer=true api_add_8=Tzintuk_b= רשימה מערכת ב api_add_9=callerId_b= זיהוי יוצא מערכת ב api_add_10=TzintukTimeOut_b= אורך צינתוק מערכת ב אפשרות מענה למערכת ב api_add_11=sayInfoOnAnswer_b=true -
@איל-משולש
מה זו השורה בנתיב השמירה במערכת זו שיש שם גם yes?
במערכת השנייה אין לי צינתוקים כך שלא יצא לי לבדוק את זה.
אבל בראשונה זה צינתק. -
@אA תנסה לעשות לעצמת הרשמ אישית אם יש לך כח
אם כותבים YES זה שליחת צינתוק לשתי המערכות ללא הקלטה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות