תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!
-
א. בעז"ה אטפל בזה כשיתאפשר לי.
ב. כנ"ל
ג. המערכת שומרת את נתוני ההאזנה בקובץLogPlaybackPlayStop.2026.ymgrבתיקייהLogPlaybackPlayStopשתחת שלוחת ההשמעה -
@CUBASE
לגבי א. וב. בעז"ה ואגב בדקתי את זה אם מאזינים והדבר היחיד שעוד לא ברור לי לגבי הודעה קצרה האםזה גם רושם אפילו שזה פחות מהמוגדר כי דיווחו לי שכן לא שזה כ"כ נפק"מ אבל אולי יהיו שיהיה להם נפק"מ
לגבי ג. תודה אבל זה ממשק מסובך לא כמו הרגיל שזה מסודר יפה אבל טוב זה מה יש וזה ממש כיף פתאום לשמוע את האמת (ה-מרה?
) -
@lavitoren-הטי-ל כתב בתגובות | פיתוח פרטי |
מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!:ואגב בדקתי את זה אם מאזינים והדבר היחיד שעוד לא ברור לי לגבי הודעה קצרה האםזה גם רושם אפילו שזה פחות מהמוגדר כי דיווחו לי שכן לא שזה כ"כ נפק"מ אבל אולי יהיו שיהיה להם נפק"מ
כך זה עובד, הגיוני לגמרי שהאזנה להודעה קצרה פחות מהזמן המוגדר תיחשב האזנה - בסופו של דבר המאזין האזין.
@lavitoren-הטי-ל כתב בתגובות | פיתוח פרטי |
מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!:לגבי ג. תודה אבל זה ממשק מסובך לא כמו הרגיל שזה מסודר יפה
זה כבר לא קשור אלי, בשביל לבדוק כמה זמן כל אחד האזין לקובץ - צריך להפעיל את שמירת הלוג המפורט, כך נראה הלוג המפורט
1. זה לא ממשק - זה פורמט תוכן הקובץ.
2. למה אתה צריך משהו ברור? עכשיו אתה לא יכול לזייף האזנות?... 🤨 -
@CUBASE כתב בתגובות | פיתוח פרטי |
מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!:- למה אתה צריך משהו ברור? עכשיו אתה לא יכול לזייף האזנות?... 🤨
בין היתר
אבל יותר כיף לראות מסודר אז אתה אומר לשים לוג איזה הגדרה זו? -
@lavitoren-הטי-ל ההגדרות הנצרכות כבר הובאו בפוסט המדריך, אחרת זה לא היה עובד לך,
אם אתה רוצה לראות מסודר אתה יכול להיכנס באתר הישן לתיקיה של קובץ הלוג וללחוץ על הסמל של השעון ליד הקובץ - זה יוריד לך את הלוג כטבלה מסודרת
-
@CUBASE אגב אני יכול להגדיר שבמקש X אשמע כמה שמעו מעל 15 שניות ומקש X כמה מעל 20 למשל או שזה מוגבל
-
@lavitoren-הטי-ל כרגע לא ניתן וכנראה גם לא אעשה את זה, הפיתוח הזה נועד בסה"כ להחליף את האפשרות המובנית כדי לתת נתונים נכונים יותר.
-
שימו לב
️בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php -
@CUBASE מאוד חשוב לי המודל הזה, ואני אשמח להיות שותף בהוצאות בשביל לקדם עוד את המודל הזה
-
@CUBASE
המודול ממש יפה
עוזר מאוד
אני חושב שאם תיצור בדיקה לפי כמות אחוזים ולא דקות זה הרבה יותר יעזור
הרי יש הרבה הודעות קצרות
תודה רבה -
בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php
מה צריך לשנות עכשיו?
ההגדרהapi_add_2=say_listening_data=tfrנשארה, אז מה כן?
-
@יעקב-יצחק
לשנות את כתובת השרת לhttps://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php -
@לימוד-בתורת-מרן כלומר ככה?
; הפעלת שמירת נתוני האזנה מתקדמים log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_year_save_folder=yes ; חיבור למודול הנתונים api_link=https://moduls.smartel.workers.dev/playfileListeningData.php ; api_add_0=token=הטוקן שלי control_play6=send_api api_add_1=offset=3000 api_add_2=say_listening_data=tfr -
@יעקב-יצחק
כן -
@חים-משה תשלח לי מייל cubase@code-gmail.com (תכתוב כאן ששלחת)
-
@לימוד-בתורת-מרן יש לי הודעת שגיאה
@cubase
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות