אפליקציה עוקפת לסונו
-
בקשה לפתח אפליקציה עוקפת לסונו וכדו' שבה לא יהיה ניתן להגדיר תכנים מסוימים ליצירה
תנו חלונית בחירה לאתר הרצוי סונו וכדו’
תיבה לכתיבת הפרומפט- מה התוכן של היצירה וכדו
אם תרצו עוד תיבות לבחירת סגנון מוזיקה ואורך וכדו’
ובהגדרות שלכם תתנו שאם הלקוח כותב תוכן לא הולם הוא מקבל הודעת שגיאה- לא ניתן ליצור את השיר שביקשת וכדו’
לחילופין-
ואולי זה יעזור לעקוף כבר סינונים רבים מראש (במקום לרדוף אחרי האתרים החדשים שיוצאים כל הזמן)
והיום עם הוויבקודינג זה הרבה יותר קל ומהיר-
אפשר אולי לבנות דפדפן חילופי במקום כרום של גוגל
דפדפן של נטפרי (אפשר לקרוא לו “קוגל” במקום גוגל…
)ובו יהיה ניתן לגלוש תחת הסינון ולא בתוך האפליקציה עצמה
-
@שרה-ראקוב כתב באפליקציה עוקפת לסונו:
בקשה לפתח אפליקציה עוקפת לסונו וכדו' שבה לא יהיה ניתן להגדיר תכנים מסוימים ליצירה
תנו חלונית בחירה לאתר הרצוי סונו וכדו’
תיבה לכתיבת הפרומפט- מה התוכן של היצירה וכדו
אם תרצו עוד תיבות לבחירת סגנון מוזיקה ואורך וכדו’
ובהגדרות שלכם תתנו שאם הלקוח כותב תוכן לא הולם הוא מקבל הודעת שגיאה- לא ניתן ליצור את השיר שביקשת וכדו’
לחילופין-
ואולי זה יעזור לעקוף כבר סינונים רבים מראש (במקום לרדוף אחרי האתרים החדשים שיוצאים כל הזמן)
והיום עם הוויבקודינג זה הרבה יותר קל ומהיר-
אפשר אולי לבנות דפדפן חילופי במקום כרום של גוגל
דפדפן של נטפרי (אפשר לקרוא לו “קוגל” במקום גוגל…
)ובו יהיה ניתן לגלוש תחת הסינון ולא בתוך האפליקציה עצמה
מה הקשר לימות המשיח????????????
זה חמוד אם מישהו יפתח כזה משהו ב API שיצור שירים ואפילו מאוד מבוקש !!! אבל לא אפליקציה אפליקציה זה לא פה!!! זה רק מתמחים טופ שם זה מקום!!!!!!!
בהצלחה ויום טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות