שיוך מספר
-
לאחרונה נתקלתי בהרבה מערכות שעשו תפריט לשיוך מספרים למערכת, כששלוחה 1 מפנה לפתיחת מערכת IVR חדשה ושלוחה 2 משייכת את המספר למערכת. אין לי מושג איך הם עשו את זה, אבל חשבתי על רעיון איך לעשות משהו דומה בצורה פשוטה יחסית:
פותחים שלוחת תפריט, ובתוכה פותחים את שלוחה 1 ומגדירים אותה כניתוב לפתיחת מערכת IVR חדשה:
type=routing_yemot routing_yemot_number=0733509000פותחים (בתוך שלוחת התפריט) את שלוחה 2 ומגדירים אותה כשלוחת העתקת מודלים של טלטופ:
type=api api_link=https://teletop.biz/agdarot/copy.php api_add_0=password=סיסמת הניהול של המערכת הנוכחית api_add_1=key_t=השלוחה להעתקהשיו רק נשאר להגדיר את השלוחה להעתקה. נניח שזה יהיה בשלוחת התפריט של השיוך (5) ואז שלוחה 9. ההגדרות הם:(אני עוסה שלוחה בתוך)
שיו רק נשאר להגדיר את השלוחה להעתקה. נניח שזה יהיה בשלוחת התפריט של השיוך (5) ואז שלוחה 9. ההגדרות הם:type=routing_yemot routing_yemot_number=מספר המערכת שלכם#שימו
️: בשיטה הזאת המאזין יכול לבחור לאיזה שלוחה להעתיק את שלוחת הניתוב למערכת שלכם, ככה שלא חייב שהוא ישים את זה בשלוחה הראשית..תודה ל @מייבין-במקצת
-
נ נועם אלימלך התייחס לנושא זה
-
נ נועם אלימלך התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות