חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד
-
@שלוימי-770 עוד דבר נצרך שיהיה ניתן להוסיף מספר מערכות ויהיה ניתן לעבור ביניהם על ידי לחיצה בדומה למעבר בפרופילים בגוגל
-
@שלוימי-770
לי הוא לא מצליח לטעון כלל את דוח השיחות גם רק של היום הוא טוען עד שהוא כותב קרתה שגיאה וכו' שלחתי לך פניה דרך האתר אשמח שתגיב -
בדוח האזנות הייתי שמח אם הוא היה מוסיף את השם שצמוד לטלפון בזיהוי לפי טלפון מהתיקיה בENTERID
-
לדעתי צריך להנגיש יותר את המקש של החלף, שיבלוט יותר

-
למה אין צפיה בדו"ח של חדרי ועידה?
ושאלה נוספת, כאשר מאזינים להשמעת קבצים דרך שלוחת הועידה
נתוני ההשמעה לא נשמרים? -
מוצלח מאוד! יהיה מודל לתשלומים ותרומות?
-
@שלוימי-770 להוסיף לדוחות את מודול מכירות לפי מק"ט
-
@שלוימי-770
סתם כך, השעון לא מכוון.....

-
@פיתה אם אתה כבר מסתיר את השם תסתיר אותו גם למעלה...
-
מדהיייים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות