אישור שליחת צנתוק
-
שלום וברכה אני רוצה להגדיר שמאזינים משאירים הודעה שהמערכת תשאל אותם האם להשאיר צנתוק או לא?
פשוט כרגע לפי ההגדרות שעשיתי זה שולח צנתוק למי שנרשם בלי לשאול האם לשלוח צנתוק
תודה רבה -
-
@dani82
נראה לי ברירת מחדל זה 2 עם צינתוק ו 5 ללא צינתוק תבדוק ואם כן תוכל לשנות רק את ההשמעה -
@אלע לא הבנתי עדיין איך אני משנה את קובץ ההשמעה
-
-
@sh0548534047 זה עדיין לא עובד
תוכלו להעלות לי דוגמא של ההגדרה -
@dani82 מה ההגדרות בשלוחה ?
-
@שלוחה-404 זה ההגדרות
type=record
title=
folder_move=/5/01/1
record_end_run_tzintuk=yes
list_tzintuk=הגרלה 1496/2312
say_record_number=no
menu_record_options_1=record_play
menu_record_options_2=record_ok
menu_record_options_3=record_ok_end_run_tzintuk
menu_record_options_4=record_again
menu_record_options_5=record_cancel
menu_record_options_6=continue_recording -
@שלוחה-404 הסתדרתי תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות