בקרוב: מערכת להשמעת זמני התפילות בבית הכנסת שלכם
-
@שלוחה-404
אשמח אם תוכל לפרט על מה שיכיל הפיתוח -
@אA
שלום וברכה
כיף לראות אותכם!
מה שלומכם? -
@אA פרטתי בגדול מה אני עושה אני פתוח לשמוע רעיונות או בקשות אני עושה את זה לפי מה שהגבאי אצלנו ביקש אני משתדל שיהיה כמה שיותר אוניברסלי
אתה ממלא נתונים זה נשמר במסד על הטלפון איתו נרשמת במערכת שלוחה API שולח את המספר טלפון ככה יודע איזה זמנים להשמיע
מה שאני רוצה כרגע זה
1 תפילות עכשיו
2 תפילות היום (ראשון)
3 תפילות מחר
4 יום שלישי
5 יום רביעי
6 יום חמישי
7 יום שישי
8 תפילות שבת
הקראת TTS מנוע של ימות
אני מנסה לחשוב על דרך ליצירת קבצי שמע והשמעה שלהם -
@שלוחה-404
זה עם שרת?
נשמע שלא -
@אA כן הכול יושב על השרת שלי לא צריך לשלוח טוקן או משהו כי זה יעבוד אם READ
-
@אA
שלום וברכה
כיף לראות אותכם!
מה שלומכם?מעולה!!!
תודה על התעניינות -
- לדעתי מאוד שימושי שיתחיל במניין הקרוב.
- כוונתך שיצור קבצי שמע ויכניס אותם למערכת באוטומט?
-
-
- יפה. לא שמתי לב.
- זה אפשרי עם מפתח API של גימיני וכדו'
-
@אA נכון אבל זה יסרבל את כל העניין כי אז כל אחד צריך להביא מפתח API לגימיני וטוקן למערכת
-
@שלוחה-404
ואיך יתקינו את השלוחה במערכת?
דרך שיטס לא?
אז ששם גם יכניסו טוקן. -
@אA אני יעשה הגדרות להעתקה
בגדול שלוחה API כל אחד יגדיר לעמו מהירות הקראה וקול
ויצטרך לשלוח את המזהה שלו שידע מאיזה בית הכנסת להשמיע -
@שלוחה-404
ואיפה יעלו את הזמנים? -
@אA לא יעלו זה ישמיע ישר מהשרת הקראת הודעות ו READ
-
@שלוחה-404
אבל כל ביכנ"ס איפה יעדכן את הזמנים שלו? -
@אA בטופס שיש בספוילר למעלה
-
@שלוחה-404
ומה הבעיה להכניס שם את הטוקן? -
@אA כרגע אין צורך
יש אנשים שלא אוהבית לתת את הטוקן שלהם ככה זה עובד לכולם בלי לתת כלום -
@שלוחה-404
טעות שלי.
התכוונתי למפתח של גימיני או קלוד -
@אA השמעת קבצים זה רק להעלות קבצים למערכת ואז זה לא יעבוד על זמנים עכשיו
אם היה דרך להשמיע קבצים מהשרת שלי זה היה יותר אפקטיבי
אני לא יודע עד כמה גרוע הTTS של ימות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות