משהו עובר על מערכות ימות המשיח?
-
9:30, פתח את המחשב, ברשימות הצינתוקים פתאום לא מופיעים כל אלו שנרשמו בימים האחרונים, וכן בדו"ח פעולות שם פתאום נעלמו כל הפעולות מהימים האחרונים
-
ז זעליג העביר נושא זה מ-שאלות ועזרה הדדית
-
אנא, בדקו האם גם אצלכם כך
-
@זעליג
אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולות -
@זעליג
אכן גם אני הרגשתי שמשהו מוזר עובר על המערכות
אני הבוקר ניסיתי להתקשר לאחת מהמערכות וזה התנתק,
ולאחמ"כ התקשרתי שוב וזה השמיע הודעה "השלוחה אליה ביקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה..."
ורק אחרי כמה דקות שהתקשרתי זה עבד ונכנס לקו
תעלומה... -
@זעליג אני הסרתי אתמול את הטלפון מהצינתוקים של המערכת, והיום בבוקר אני רואה שאני מקבל צינתוקים
זה נראה שמשהו נמחק בצינתוקים מהימים האחרונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות