במודל קבלת נתונים לא מקבל הקלטה יותר מחצי דקה
-
יש למישהו מושג למה
ומה צריך להגדיר שלא יעשה כך -
הגדרתי כך
`type=recording_and_entering_data title= start_first=recording record_ok=ftr say_approval_number=say_approval_no_number set_temp_send_mail=yes set_ok_send_mail=yes recording_and_entering_data_copy_to_folder_type=next_file_number recording_and_entering_data_copy_to_folder=0/0/2/9/6 recording_and_entering_data_end_goto=/ booking_Folder-0/0/7/6=1002 recording_and_entering_data_error_goto=/ booking_Folder-8/6=1002 000-option=6-0` -
@0795702821
בשורה 15 התייחסת לאורך ההקלטה.
כתבת '0
אני לא יודע מה משמעות הגרש העליונה, אבל קודם תנסה לכתוב במקום ה '0 מספר אחר כמו 120 למשל שזה 2 דקות דיבור ונראה מה תהיה התוצאה.
כמובן שאם יהיה לך 6 שניות שקט מיד תסתיים ההקלטה. כי זה הערך הראשון בשורה ההיא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות