• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    פוסט זועם ומתוסכל

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    257 פוסטים 40 כותבים 21.4k צפיות 11 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מאיר האלוף מורחק @איש יהודי טוב
      נערך לאחרונה על ידי

      @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      @brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      @מאיר-האלוף hkg.PNG
      תבדוק אם זה טוב

      לא, זה מטושטש מידי

      נכון

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מאיר האלוף מורחק @איש יהודי טוב
        נערך לאחרונה על ידי

        @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

        @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

        @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

        @מאיר-האלוף מה שמת שם?

        איפה???

        באתר

        מה שמתי??

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          איש יהודי טוב @מאיר האלוף
          נערך לאחרונה על ידי

          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

          @מאיר-האלוף מה שמת שם?

          איפה???

          באתר

          מה שמתי??

          במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • B מנותק
            brochabar @איש יהודי טוב
            נערך לאחרונה על ידי

            @איש-יהודי-טוב תבדקו את זהCapture.PNG

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מאיר האלוף מורחק @איש יהודי טוב
              נערך לאחרונה על ידי

              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

              @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

              @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

              @מאיר-האלוף מה שמת שם?

              איפה???

              באתר

              מה שמתי??

              במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

              נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                איש יהודי טוב @brochabar
                נערך לאחרונה על ידי

                @brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                @איש-יהודי-טוב תבדקו את זהCapture.PNG

                מטושטש

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מנותק
                  איש יהודי טוב @מאיר האלוף
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                  @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                  @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                  @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                  @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                  @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                  @מאיר-האלוף מה שמת שם?

                  איפה???

                  באתר

                  מה שמתי??

                  במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

                  נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו

                  אז הנה
                  ימות לוגו.png

                  D מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • D מנותק
                    dudu @איש יהודי טוב
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @איש-יהודי-טוב מה עם זה:
                    07c80aeb-7e09-4fe2-9d01-c3de5888c709-image.png

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מאיר האלוף מורחק @איש יהודי טוב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                      @מאיר-האלוף מה שמת שם?

                      איפה???

                      באתר

                      מה שמתי??

                      במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

                      נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו

                      אז הנה
                      ימות לוגו.png

                      טוב תסתכלו בקישור

                      B א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        איש יהודי טוב @dudu
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @dudu אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                        @איש-יהודי-טוב מה עם זה:
                        07c80aeb-7e09-4fe2-9d01-c3de5888c709-image.png

                        זה לא יפה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • B מנותק
                          brochabar @מאיר האלוף
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                          @מאיר-האלוף מה שמת שם?

                          איפה???

                          באתר

                          מה שמתי??

                          במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

                          נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו

                          אז הנה
                          ימות לוגו.png

                          טוב תסתכלו בקישור

                          נו נו
                          בסדר

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • B מנותק
                            brochabar @מאיר האלוף
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מאיר-האלוף תשים את מה ש @dudu הביא עכשיו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מאיר האלוף מורחק @brochabar
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                              @מאיר-האלוף מה שמת שם?

                              איפה???

                              באתר

                              מה שמתי??

                              במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

                              נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו

                              אז הנה
                              ימות לוגו.png

                              טוב תסתכלו בקישור

                              נו נו
                              בסדר

                              זה לא יצאטוב

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                איש יהודי טוב @מאיר האלוף
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                @מאיר-האלוף מה שמת שם?

                                איפה???

                                באתר

                                מה שמתי??

                                במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון

                                נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו

                                אז הנה
                                ימות לוגו.png

                                טוב תסתכלו בקישור

                                צריך להגדיל את זה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • D מנותק
                                  dudu
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  או זה:
                                  22efb102-d4ce-4523-8d70-b8be8585e559-image.png

                                  א D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    איש יהודי טוב @מאיר האלוף
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מאיר-האלוף אולי כדאי ש @ימות-המשיח יתנו לנו פה לוגו טוב כמו שצריך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      איש יהודי טוב @dudu
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @dudu אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                      או זה:
                                      22efb102-d4ce-4523-8d70-b8be8585e559-image.png

                                      כן זה טוב יותר

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מאיר האלוף מורחק @איש יהודי טוב
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                        @dudu אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                        או זה:
                                        22efb102-d4ce-4523-8d70-b8be8585e559-image.png

                                        כן זה טוב יותר

                                        לא יותר טוב תמונה של טלפון??

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                                        • א מנותק
                                          איש יהודי טוב @מאיר האלוף
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                          @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                          @dudu אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                          או זה:
                                          22efb102-d4ce-4523-8d70-b8be8585e559-image.png

                                          כן זה טוב יותר

                                          לא יותר טוב תמונה של טלפון??

                                          לא

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ מנותק
                                            מאיר האלוף מורחק @איש יהודי טוב
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                            @מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                            @איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                            @dudu אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

                                            או זה:
                                            22efb102-d4ce-4523-8d70-b8be8585e559-image.png

                                            כן זה טוב יותר

                                            לא יותר טוב תמונה של טלפון??

                                            לא

                                            למה??

                                            מ א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון