פרק ג' הסבר על מודול API
-
אפשרות זו מיועדת לשלוחות (מודלים) שימות המשיח לא פיתחו ולכן זה לא קיים
לכן כאן בפורום יש אנשים שיודעים לפתח API שפירושו פיתוח פרטי שהם פיתחו לבד
לדוגמה משהו שפותח (שכרגע נראה לי שהפיתוח הזה לא בדיוק עובד אבל רק בשביל הדוגמה)
שמיעת כמות המאזינים בקו בזמן אמת ובאיזה שלוחות אם נמצאים
שורה ראשונה סוג השלוחהtype=apiשזה אומר למערכת כשהמאזין התקשר שמדובר בשלוחת API (פיתוח עצמי)
שלב שני זה הקישור של הAPI קישור זה אתה אמור לקבל ביחד אם המודולapi_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/phon1.phpזהו השלוחה מוגדרת, אבל בכניסה לשלוחה תצטרכו להקיש את סיסמת הניהול, אם אין ברצונכם להקיש את סיסמת הניהול בכל כניסה כתבו בשורה חדשה כך
api_add_0=password=כאן כתבו את שלוחת הניהול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות