שליחת סמס על כניסה לשלוחה
-
send_sms_to=05500....09 sms_text=הנכנס לשלוחהאלו ההגדרות ששמתי
-
@dudu אמר בשליחת סמס על כניסה לשלוחה:
@פיתרון תעתיק לפה את ההגדרות שכתבת ותסביר מה לא עובד,
שים לב להכניס את ההגדרות בתוך מקטע קוד ע"י שימוש בלחצן
??
-
@פיתרון
תוסיף את זהsend_sms=yes -
-
מצאתי מה הבעיה
זה עובד רק בנוסף לשלוחה לדוגמה אם תשים את ההגדרות בנוסף להגדרות של שלוחת התפריט אז זה יעבוד אבל לבד זה לא עובד. עכשיו חשבתי על זה וב"ה זה עובד.... -
אני הגדרתי עם עוד הגדרות... אכן לא הוספתי
כעת עובד נפלא.
@baror230 אמר בשליחת סמס על כניסה לשלוחה:@פיתרון
תוסיף את זהsend_sms=yes -
אבל עכשיו הורדתי את זה-
sms_text=הנכנס לשלוחהוהוא לא שולח.
מה ההגדרה שהוא ישלח לי מי הנכנס? -
@פיתרון
זה מה שאתה צריך לשים.send_sms=yes sms_text=טקסט ההודעה בשורה אחת ללא אנטראתה הורדת את השורה השניה והתכוונת להוריד את השורה הבאה
send_sms_to=0501234567 -
@אברהם-אבנר אמר בשליחת סמס על כניסה לשלוחה:
@פיתרון
זה מה שאתה צריך לשים.send_sms=yes sms_text=טקסט ההודעה בשורה אחת ללא אנטראתה הורדת את השורה השניה והתכוונת להוריד את השורה הבאה
send_sms_to=0501234567לא. אני רוצה שזה ישלח אלי...
-
@פיתרון
אז תעשה כךsend_sms_to=המספר אליו ישלח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות