התראות לשידור חי
-
@brochabar זכור אני עושה העתק הדבק
-
@יעקוב כן
-
@שאול עכשיו אני רואה שאתה צודק אבל אין סיבה עכשיו לשנות הכל
-
@יעקוב תגיד מה יצא.
-
@brochabar אמר בהתראות לשידור חי:
> limit_call_seconds_ivr_start=/9/8/3מה יקרה? הוא יגיע לשלוחת המתנה לשידור
-
@שאול כן
-
חכו דקה אני מעתיק והולך להתקשר לנסות
-
@brochabar אה טוב
-
אני מתקשר עכשיו
-
@brochabar על מה אתה מדבר? מנגינת המתנה רגילה ובשלוחה 9.8.0. זה אומר שבשלוחה זו עדיין אין השמעות
-
@יעקוב זה מוזר מה כל ההגדרות בשני השלוחות
-
@brochabar לא יודע עשיתי איך שאמרת לי
חכה אני בודק שוב -
טוב לא יודע חכה שניה אולי עלה לי רעיון
-
טוב זה לא בידיוק שניה אז חכו אולי עד מחר
-
עכשיו כן התקשרתי וכשעשיתי9.8.0. זה ניתק לי הרעיון שעלה לי אולי כן צריך להכניס תכנים לשלוחה חכו אולי עד מחר אני רוצה לנסות את זה
-
@יעקוב שוב תעלה לכאן קת כל ההגדרות בשלוחה9/8/0
-
@brochabar בשלוחת 9.8.0. יש רק את ההגדרות שאמרת לי
-
אין לא עובד נראה לי שאני יעזו את הרעיון ממילא אין הרבה שידורים חיים
-
@יעקוב תשמע לא יודע מה הבעיה אבל הדכנתי את הפוסט במשהו אחר
תחליף את ההגדרותוהדבר היחיד שישתנה במה שעכשיו הדכנתי שאת התכנים אתה צריך להשים
בתוך בשלוחה של הטיימר -
@brochabar
אין בעיה חכה דקה אני יעתיק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות