התראות לשידור חי
-
חכו דקה אני מעתיק והולך להתקשר לנסות
-
@brochabar אה טוב
-
אני מתקשר עכשיו
-
@brochabar על מה אתה מדבר? מנגינת המתנה רגילה ובשלוחה 9.8.0. זה אומר שבשלוחה זו עדיין אין השמעות
-
@יעקוב זה מוזר מה כל ההגדרות בשני השלוחות
-
@brochabar לא יודע עשיתי איך שאמרת לי
חכה אני בודק שוב -
טוב לא יודע חכה שניה אולי עלה לי רעיון
-
טוב זה לא בידיוק שניה אז חכו אולי עד מחר
-
עכשיו כן התקשרתי וכשעשיתי9.8.0. זה ניתק לי הרעיון שעלה לי אולי כן צריך להכניס תכנים לשלוחה חכו אולי עד מחר אני רוצה לנסות את זה
-
@יעקוב שוב תעלה לכאן קת כל ההגדרות בשלוחה9/8/0
-
@brochabar בשלוחת 9.8.0. יש רק את ההגדרות שאמרת לי
-
אין לא עובד נראה לי שאני יעזו את הרעיון ממילא אין הרבה שידורים חיים
-
@יעקוב תשמע לא יודע מה הבעיה אבל הדכנתי את הפוסט במשהו אחר
תחליף את ההגדרותוהדבר היחיד שישתנה במה שעכשיו הדכנתי שאת התכנים אתה צריך להשים
בתוך בשלוחה של הטיימר -
@brochabar
אין בעיה חכה דקה אני יעתיק -
@brochabar טוב העתקתי אני מתקשר לבדוק
-
תודה על ההסבר אני מוותר על התענוג ,לא עובד מה לעשות?
התבלבל לי שם הכל אני עושה רגיל מי שמפסיד את השידור שיקשיב להקלטה שלואני גמרתי אם הסיפור
-
@יעקוב אני לא יודע זה מצחיק כי לי זה עובד פיקס
-
@brochabar מצחיק??? עצוב עד דמעות

-
-
@יעקוב @brochabar
אני מציע ששניכם תעלו צילומי מסך עם ההגדרות וכך תוכלו לבדוק מה בדיוק הבעיה בהגדרות של @יעקוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
