התראות לשידור חי
-
@brochabar בשלוחת 9.8.0. יש רק את ההגדרות שאמרת לי
-
אין לא עובד נראה לי שאני יעזו את הרעיון ממילא אין הרבה שידורים חיים
-
@יעקוב תשמע לא יודע מה הבעיה אבל הדכנתי את הפוסט במשהו אחר
תחליף את ההגדרותוהדבר היחיד שישתנה במה שעכשיו הדכנתי שאת התכנים אתה צריך להשים
בתוך בשלוחה של הטיימר -
@brochabar
אין בעיה חכה דקה אני יעתיק -
@brochabar טוב העתקתי אני מתקשר לבדוק
-
תודה על ההסבר אני מוותר על התענוג ,לא עובד מה לעשות?
התבלבל לי שם הכל אני עושה רגיל מי שמפסיד את השידור שיקשיב להקלטה שלואני גמרתי אם הסיפור
-
@יעקוב אני לא יודע זה מצחיק כי לי זה עובד פיקס
-
@brochabar מצחיק??? עצוב עד דמעות

-
-
@יעקוב @brochabar
אני מציע ששניכם תעלו צילומי מסך עם ההגדרות וכך תוכלו לבדוק מה בדיוק הבעיה בהגדרות של @יעקוב -
@פיסטוק-חלבי כבר אין מה לעשות מחקתי את שלוחת השידור ועשיתי חדש ואני לא מכוון להמשיך אם הסיפור הזה בטח לא היום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
