נמחק לכם כל התוכן במערכת??? הסתכלו כאן
-
אם קרה ונמחק לכם התוכן של המערכת
על פי רוב קורה ביגלל דריסת קובץ הIVR של התפריט הראשי (באתר החדש)
יש פיתרון
א' אם נמחק רק התוכן של המערכת אבל עדיין נשער תיקיית הסל מיחזור
יש להיכנס לתיקיית Delete שבסל מיחזור אם אתם לא מוצאים את התוכן יש להיכנס ל Delete/ivr


כל התוכן אמור להיות שם
ובאתר החדש

אם לא שם יש לפנות לשירות הלקוחות 0773137770
ב'
אם נמחק לכם גם הסל מיחזור
יש להתקשר לקו זה אמור לעשות לכם תהליך לפתיחת הקו מחדש יש להטמיע את ברירת המחדל ולאחר מכן לעשות את ההוראות שבשלב א'ציטוט
יש להיכנס לתיקיית Delete שבסל מיחזור אם אתם לא מוצאים את התוכן יש להיכנס ל Delete/ivr כל התוכן אמור להיות שם
אם לא שם יש לפנות לשירות הלקוחות 0773137770שימו לב באתר החדש סל המיחזור זה תיקיית Trash
-
א א' תורת מרן התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות