הפנית כל מאזין לשלוחה אחרת
-
הקרדיט ל @מתעניין
מדריך מפורט להגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
כיון שראיתי שנושא זה הוא מהמסובכים ביותר אז כתבתי מדריך מסודר
מקור
הסבר למודול
מחייג היינו מספר הפלאפון שמחייג למערכת.
מחויג היינו מספר המערכת שאליו מחייגים.המודול הזה נועד למספר שימושים, למשל שליחת כל הנכנסים לשלוחת רישום ראשוני וכדומה
או הפניית משתמשים שונים לשלוחה המוגדרת להם ישירות כגון מגיד שיעור וכו'
בעיקרון מומלץ מאוד להוסיף למערכת עוד מספר (ע"י שירות לקוחות)חלק א-הגדרת המודול הפניה לפי מחויג בשלוחה הראשית
כאן נגדיר שכל מי שיחייג למערכת שלנו יעבור לאיזה שלוחה שנרצה
בקובץext.iniבשלוחה הראשית נגדיר (שימו לב לא בivr.ini)
כמובן חוץ מסוג השלוחה שהוא בד"כ תפריטtype=menuהערה: לא חייבים לעשות את המודול הזה דווקה בתפריט ראשי אבל הקובץ
Did_Go_To.iniכן חייב להיות בתפריט ראשי כלומר אנחנו נשים את ההגדרות הבאות בשלוחה
1/2/3והוא יקח את הנתונים מהקובץ שיהיה בשלוחה הראשית
אם בכל זאת רוצים שהקובץ יהיה בשלוחה של ההגדרה יש צורך
שיהיה קובץ
Did_Go_To.iniגם בשלוחה הראשית אם רוצים אפשר גם להשאיר אותו ריק.ההגדרה היא:
check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yesשימו לב השורה הזאת
check_did_and_go_to_folder_one_time=yesמגדירה שרק בפעם הראשונה בשיחה יעבוד ההפניה.
(אם רוצים פעם אחת ולתמיד צריך להפנות את המשתמש לשלוחת הפניה לפי רשימת תפוצה ולאחר מכן לשלוחת הוספת מספר לרשימת תפוצה או דרך אקסס פילטר.עכשיו צריך להוסיף בשלוחה הראשית קובץ בשם
Did_Go_To.ini(מצו"ב)
(שים לב! להורדת הקובץ לחץ לחצן ימני ובחר שמור קישור בשם ואז להעתיק את השםDid_Go_Toלקובץ, אחרת הוא לא יעבוד)ובקובץ הזה יש לרשום את מס' המערכת ואת השלוחה שאתם רוצים שיעבור אליה
ניתן לשנות את הקובץ לאחר ההעלאה בלשונית הגדרות מתקדמות
לדוגמא:0773137770=/1במקום 0773137770 תרשמו את המערכת שלכם ואם יש כמה מספרים אפשר לרשום אותה ג"כ בשורה חדשה ובמקום 1/ לרשום את מס' השלוחה להעברה
חלק ב-הגדרות הפניה לפי מחייג ומחויג
זה קצת יותר מסובך אז שימו לב
כמו שאמרנו, זה כדי להפנות משתמשים שונים לשלוחות שונות
ההגדרה היאcheck_did_and_go_to_folder=yes did_and_phone_check=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yesוגם כאן יש להעלות את הקובץ הנ"ל
Did_Go_To.ini
ובו לכתוב כך0501234567-0773137770=/1כשה
0501234567זה המס' המופנהוה0773137770מס' המערכת וה /1 נתיב השלוחהכללים:
אם אתה רוצה שבשלחה X מס' פלוני יעבור לשלוחה פלמוני
אתה צריך לשים את זה ההגדרה בשלוחה ההיא
אם אתה רוצה שמיד יופנה - שים בשלוחה הראשית
אם ברצונכם להעביר אותו רק בפעם הראשונה ובפעם השניה שיעבור לשלוחה הראשית אז יש צורך להגדיר קודם כל את חלק א' ורק בשלוחה שלשם העברנו אתו את זה.
אם הגדרנו כן באותה שלוחה את שני ההגדרות יחד, כדי שהמערכת תתייחס יש לכתוב ג"כdid_and_phone_not_found=check_did