אני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי
-
@סבא-המלך אמר באני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי:
@מאיר-האלוף עס קוקט אויס אז דו דארפט אין אידיש!
אם תרצה אולי אוכל להאריך אח"כ.אני לא מיבין אידיש
-
@מאיר-האלוף אמר באני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי:
אני מסתבך בהכל אתה יכול לעשות לי או הסבר מפורט??
תראה כאן את החתימה של שמואל...
תתחיל להגדיר ותראה שזה לא כזה מסובך...
אח"כ כבר תכתוב הדרכה לפורום למתחילים! -
@מוטלה !!!!!!!!!!!!
זה חסום לי בנתיב!!!!!!!!!
תן תמונה..... -
@סבא-המלך אמר באני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי:
אוהב לעזור לאנשים שאוהבים להעזר, לא לאלו שרוצים שיעשו בשבילם...

-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף לא הבנתי
-
@סבא-המלך אמר באני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי:
@מאיר-האלוף לא הבנתי
אני בקשתי מי @מוטלה שיעשה לי אז הוא ענה לי ששמואל כתב
"אוהב לעזור לאנשים שאוהבים להעזר, לא לאלו שרוצים שיעשו בשבילם...
" -
@מאיר-האלוף @מוטלה
הבנתי -
@מאיר-האלוף אמר באני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי:
@סבא-המלך אמר באני לא מיבין על מה שכתוב כאן מישהו יכול להסביר לי:
אוהב לעזור לאנשים שאוהבים להעזר, לא לאלו שרוצים שיעשו בשבילם...

כמו שצריך
-
@סבא-המלך הנה תמונה:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות