הגדרת שלוחה סולמית
-
סרון?????
-
@מאיר-האלוף תעלה תמונת מסך של התפריט הראשי וההגדרות המתקדמות
-
של איזה שלוחה?
-
פוסט זה נמחק! -
תיקנתי
סליחה -
אאה טוב.....
-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
של איזה שלוחה?
אם אתה מתכוון אלי אז @תתייג
ב. התפריט הראשי שבה רואים את שלוחת Hash -
פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מצרף קובץ הגדרות של תפריט זה אמור לפתור את הבעיה (לא מבטיח) אבל בכל מקרה זה יעזור לך להגדיר את שלוחת Hash לתפריט https://drive.google.com/file/d/1P34Xqbv_6kZKnBSL69ScJLVm7xlET4DD/view
צריך הרשאת גישה
-
פוסט זה נמחק! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מצרף קובץ הגדרות של תפריט זה אמור לפתור את הבעיה (לא מבטיח) אבל בכל מקרה זה יעזור לך להגדיר את שלוחת Hash לתפריט https://drive.google.com/file/d/1P34Xqbv_6kZKnBSL69ScJLVm7xlET4DD/view
צריך הרשאת גישה
אשרתי לך
ומה עכשיו לעשות??.\
-
פוסט זה נמחק! -
תודה אני
יבדוק -
פוסט זה נמחק! -
אין אפשרות להוריד

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות