בקשת עזרה | הפניית תא קולי למייל- יש דבר כזה?
-
אחד מבני ממשפחתי ביקש ממני שהודעות המגיעוות אליו לתא הקולי של הפלאפון הכשר שלו בחברת רמי לוי,
יישלחו למייל שלי.
עדיפות גדולה במקביל לכך שההודעות יגיעו ויושמעו בפלאפון עצמו.
הוא מעוניין בזה לצרכי אחסון-
לאחר מספר ימים מסויים ההודעות נמחקות וחלק מההודעות הוא מעוניין לשמור לתמיד.
אשמח לדעת אם יש דבר כזה או פתרון אחר לחילופין איך לאחסן את הודעות התא הקולי שלו.
תודה רבה. -
@נוני
תבדוק את זה תא קולי למייל -
@נוני שיפנה למערכת בימות ושם יגדיר כמו ש baror230 אמר
(אבל ברמי לוי אפשר להפנות רק למספר נייד אז כנראה תצטרך לנייד מספר נייד לימות המשיח-בשירות הלקוחות- אם יסכימו לכך)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות