חדש!! ממשק הועידה המתקדם לו ציפיתם יוצא לדרך
-
@kollel גם אני שלחתי
כנראה יש עומס גדול אז הם לא מצליחם להשיב לכולם -
@מאיר-האלוף
הפעם אפילו תשובה לא הגיעה -
@kollel אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@מאיר-האלוף
הפעם אפילו תשובה אומאטית לא הגיעהחלק פעמים לא מגיע
-
פוסט זה נמחק! -
@111 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@6262 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@111 האם יש חדש לגבי שרת פרייבט?
כן יש תשלח מייל ונסדר את זה יחד
שלחתי מחכה. תודה רבה
-
@kollel אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@111
המייל שלי מתחיל ב- kollelaשלום @kollel
החזרתי לך תשובה נא לבדוק המייל -
@111 תודה רבה ראיתי והחזרתי
-
שלום לכולם
עידכון יום ב ' פרשת נח ב' חשוון .
הוספנו כמה פונקציות
דף ההגדרות
1 אפשר להגדיר אם התלמיד יכנס מיד להועידה או הוא צריך להמתין לאוישר המורה
2 אפשר להגדיר אם התלמיד צריך להקליט השם לפני הוועידה או הוא יכול ליכנס בלי להקליט השם שלו
3 אפשר להגדיר ברירת מחדל כלל התלמידים אם הם הם בהשתקה או ללא השתקהאפשרות לראות מספרים כמה תלמידים יש בוועידה כמה בהשתקה וכמה ללא השתקה וכד'
הנה כמה תמונות


-
@111 יפה מאוד
-
תודה רבה!!!!!
אין עליכם
הכי נח שיש
ממליץ על זה בטירוף!!!!!!!!!
-
@111 נראה משהו מטורף (ולפי התגובות כאן כנראה זה באמת משהו מטורף) אבל מאוד חבל שזה רק למוסדות

נשמח מאוד אם זה יתאפשר גם לאנשים פרטיים
תודה רבה
-
@111 @איש-יהודי-טוב מצטרף לבקשה
-
אני הצטרפתי אתמול לשירות, פשוט מדהים!!
קיבלתי מענה מהיר, הכל פשוט עובד חלק..
-
איך אפשר שמתוך המערכת הקימת בימות המשיח
אני ילחץ דוגמא על מקש 3 וזה יפנה אותי לשידור חי הזה?
-
@berman אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
איך אפשר שמתוך המערכת הקימת בימות המשיח
אני ילחץ דוגמא על מקש 3 וזה יפנה אותי לשידור חי הזה?
אתה רוצה ששלוחה שלוש תיהיה מעבר לשלוחה של החדר וועידה הזה?
-
כן, בהחלט
-
@berman אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
כן, בהחלט
בפעם הבאה תתייג אותי על ידי לחיצה על תגובה שליד הפוסט שלי
תעשה הפניה לשלוחה אחרת ההגדרות הם:type=go_to_folder go_to_folder=/כאן תכתוב את מספר הכתובת של השלוחה מהתפריט הראשי -
@111 אנחנו כולל
איזה שירות,ישראל,נפתלי,ומי ששכחתי
פשוט מדהים
והתמיכה הטכנית
מרתק איזה שיפורים יהיו בעתיד -
@kollel אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@111 אנחנו כולל
איזה שירות,ישראל,נפתלי,ומי ששכחתי
פשוט מדהים
והתמיכה הטכנית
מרתק איזה שיפורים יהיו בעתידתודה לך
יהיה הרבה שיפורים מקווה שכבר להיום
-
@111 אולי יש מצב להרמת עוצמת השמע וכן לחזרה בסיום לקו שלי לצורך הפניות שיש לי שם כגון לשעון נוכחות וכו'
- ממש מדהים המערכת שלכם השליטה, הבקרה, מניעת רעשים,
פשוט חלק
- ממש מדהים המערכת שלכם השליטה, הבקרה, מניעת רעשים,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות