לאחר שהממשק ניתן לשימוש מוסדי וארגוני בלבד, וקיבלנו בקשות של לקוחות רבים להשתמש עם הממשק גם לשימוש פרטי לכן פתחנו עכשיו האפשרות לקבל חשבון בממשק לשימוש פרטי, הרישום ופתיחת הממשק הוא אוטומטי ובקלות ובינתיים ללא הגבלת חשבונות
למי שעדיין אין חשבון אפשר לפתוח חשבון בקלות בכמה קליקים בלבד, ו...אתם שם כאן
כניסה לממשק ועידה מתקדם כאן
למי מיועד הממשק ?
כל סוגי הועידות, שידור חי מכל אירוע, משחקים לחנוכה וכד' , מבחן פומבי ,קורסים, למידה מרחוק, וניתן גם להשתמש בו עבור מרכזיית שירות לקוחות
למי שלא מכיר הממשק :
הממשק הוא ממשק ועידה מאוד מתקדם שיש בו הרבה פונקציות באתר וגם אפשרות לניהול הכל באמצעות מקשי הטלפון
פירוט על הפונקציות של הממשק באתר אפשר לראות כאן
פירוט על הפונקציות הטלפוניות אפשר לראות כאן
אפשר גם לראות ולהוריד כל ההוראות כאן או בתוך הממשק עצמו בדף הוראות
וגם שיפרנו והוספנו כמה פונקציות נחמדות ושימושיות במיוחד,לבקשות לקוחות (יותר על זה בהודעה הבא )
הגדרות בשלוחה
type=api
api_link=https://www.teltechconference.com/goto
api_add_0=token=4016b08bfb41c2f16a6e//קוד טוקן של חשבון ועידה
api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות
api_hangup_send=no
יש 4 סוגי ועידה בשלוחה
api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות
normal - מאזין רגיל עם עם אפשרות של מקשים במהלך הועידה (לפי ההגדרה מראש)
scout - מאזין ללא אפשרות של מקשים במהלך הועידה
admin - מנהל ועידה עם כל המשמעות
(אפשר גם לתת הרשאות ניהול בתוך לשונית "הוסף מורה" ולהוסיף מספר טלפון כמנהל)
recordings- שלוחה להשמיע ועידת קודמים
חשוב לציין: האפשרות להגדיר סוג השלוחה הוא רק בתנאי עם הטוקן יש ההרשאות לסוג השלוחה שאתם רוצים להגדיר
(אפשר להגדיר בתוך הממשק הטוקן והרשאות - בלשונית גישה )
לדוגמא אם אתם מגדירים לתת לטוקן ההרשאות רק ל"scout"&"normal "אז אפשר להגדיר בשלוחה רק אותו שתי ההגדרות ( normal & scout)
אפשר להוסיף לחשבון כמה טוקין ולתת לכל אחד ההרשאות שלו
המשמעות הוא: שאם אתם עושים מבחן ואתם רוצים לפתוח לכלום האפשרות להשתתף בהמבחן במצב הזנה ללא אפשרות למקשי במהלך הוועידה
אפשר לפרסם הטוקן עם ההגבלה רק ל"scout" ותהיה אפשרות להותחבר לועידה מכל מערכת של ימות שיש להם הטוקן הנ"ל
יש גם אפשרות לשנות הטוקן אחר פרסם: - לדגמא אתם רוצים לעשות מבחן עד שעה 8 עם אפשרות להשתתף בהבחנה ומשעה 8 רק להשתתף דרך הזנה ללא אפשרות במקשי במהלך הועידה (הרמות יד וכד') אז אפשר לשנות הרשאות הטוקן באיזו זמן שאתם רוצים
הוראות הרשמה.pdf
הוראות ועידה דרך אתר.pdf
הוראות ועידה בטלפון .pdf
איך אתם מתרשמים מהמערכת? האם תרצו להוסיף אפשרויות מותאמות אישית?
כל הערה תתקבל בברכה, אפשר ליצור איתנו קשר במייל 01teltech@gmail.com
צוות teltech
מצרף תמונות מהמשק והרישום







וכמובן תודה ל@הקול-הירושלמי @שמואל @eliyahu