בשלוחת הקלטות - record, לאחר ההקלטה אין תפריט לשמיעת ההודעה וכו', וההקלטה נשמרת מיד
-
בשעות האחרונות אני שם לב פתאום שבשלוחת הקלטות ממאזינים record, בלחיצה על # הוא שומר מיד את ההקלטה, ואין תפריט של "לשמיעת ההודעה וכו'".
ולציין לא מוגדר שבלחיצה על # שההודעה תשמר -
@HMJE22 אז מה מוגדר כן?
תעתיק את ההגדרות. -
@dudu בבקשה
type=record folder_move=1 say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/ record_cancel_goto=/ ;מינימום זמן הקלטה option_record=-3-
-
@HMJE22 באמת מוזר, אתה בטוח שההקלטה נשמרת מייד בלחיצה על # ואין אפשרות לשמוע, לאשר, להחליף וכו',
ניסית עכשיו להקליט ונשמר מייד בלחיצה על #?
אולי מוגדר לו בקובץ ivr משהו כזה?
מה כתוב בקובץ ivr? -
@dudu בדקתי אין כלום, הכל אותו דבר, גם ב IVR אין שום הגדרה לכך.
-
@HMJE22 עכשיו ניסית להקליט ולא שמעת תפריט?
כי אני בדקתי עכשיו בכזו שלוחה וכן שמעתי... -
@dudu אני עכשיו שם לב מה הבעיה
היה ב IVR את ההגדרות הבאות
log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_ymgr_to_html=yes log_playback_play_stop_year_save_folder=yes log_playback_play_stop_year_save_folder_ymgr_to_html=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log_ymgr_to_html=yes
שזה הגדרות מעקב כניסות ויציאות מכל שלוחה, עכשיו ביטלתי את זה ע"י הוספת ;
ופתאום זה כן עובד...
ההגדרות הנ"ל הם מכאןהאם אמור להיות קשר ביניהם???
-
@HMJE22 בעקרון לא אמור להיות קשור, זה בכלל הגדרות שקשורות לשלוחה של השמעת קבצים, אבל היו עוד כמה שזה עשה להם כל מיני בעיות לא קשורות, אולי כדאי שתדווח על זה לשירות לקוחות במייל.