עריכת הקלטות דרך המערכת
-
שלום וברכה ותודה רבה על המערכת הנהדרת!
האם ישנה אפשרות למחוק הקלטות מתוך המוקד עצמו? או לערוך סדר השמעת ההקלטות באופן שהחדשה ביותר תושמע קודם?
-
@האור_של_רבנו אמר בעריכת הקלטות דרך המערכת:
האם ישנה אפשרות למחוק הקלטות מתוך המוקד עצמו?
מה הכוונה מתוך המוקד עצמו?
דרך הטלפון?
כאשר נכנסים לשלוחה של השמעת קבצים אפשר ללחוץ על 7 ואז יש אפשרות של מחיקת הקובץ בלחיצה על 2.
אפשרות זו פתוחה בברירת מחדל רק כאשר נכנסים תחילה לניהול ואח"כ חוזרים למערכת, אם תהיה מעונין באפשרויות נוספות - תעדכן.@האור_של_רבנו אמר בעריכת הקלטות דרך המערכת:
לערוך סדר השמעת ההקלטות באופן שהחדשה ביותר תושמע קודם?
בהגדרות מתקדמות זה בוודאי אפשרי,
מוסיפים את ההגדרה:start=minיכול להיות שאפשר גם דרך כניסה לניהול הטלפוני, אבל לא ניסיתי את זה אף פעם.
בהצלחה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות