??? איך אני עושה שמספר מסוים יכנס למערכת כבר בתור מנהל בלי להיכנס לניהול ואז לצאת
-
דחוף !!!
-
@איש-ס מה הכוונה להיכנס למערכת בתור מנהל?
לצורך מה?
לניהול בשלוחות של השמעת קבצים או לצורך אחר? -
בדיוק בשביל זה (לנהל קבצים)
-
@איש-ס תשים את זה בשלוחה הראשית
admin_options_file=template check_template=כאן תכתוב איזה רשי"ת וברשימ"ת תכניס את המספרים שאתה מעוניין לאישור ניהול -
אני סם את זה בתפריט הראשי ???
-
@איש-ס אמר ב??? איך אני עושה שמספר מסוים יכנס למערכת כבר בתור מנהל בלי להיכנס לניהול ואז לצאת:
אני סם את זה בתפריט הראשי ???
כן
-
@מאיר-האלוף
תודה מאוד עזרת לי !!!

-
מגדירים בקובץ IVR הראשי
admin_options_open_by_phone=yesואח"כ מעלים את הקובץ בתפריט ראשי
PlayfileCheckAdminOptionsOpenByPhone.ini
ובתוכו מכניסים את המספרים שאתה מעוניין שיוכלו לנהל את הקבצים ללא סיסמא. לדוג'
0521234567=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות