פתיחת מערכות דרך המערכת שלכם
-
@שמואל-ש כן אבל שמתקינים יש כמה דברים שבאנגלית
-
@יהודה-הוצלר-0 אמר בפתיחת מערכות דרך המערכת שלכם:
@שמואל-ש כן אבל שמתקינים יש כמה דברים שבאנגלית
איזה למשל?
-
@שמואל-ש
אתה יודע איך עושים הסרטת מסך כי אם כן אני אשלח לך סירטון או אם מישהו יודע איך עושים אשמח לדעת -
@יהודה-הוצלר-0 צילום מסך או הסרטת מסך?
-
@שמואל-ש
הסרטת מסך -
-
@שמואל-ש
וצילום מסך -
@יהודה-הוצלר-0
מצאתי איך עושים הנה הסירטון
הסרטון -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בפתיחת מערכות דרך המערכת שלכם:
@יהודה-הוצלר-0
מצאתי איך עושים הנה הסירטון
הסרטוןלא נתת קישור נכון
-
@שמואל-ש
למה לא בדקתי וזה פשוט הוריד למחשב שלי -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בפתיחת מערכות דרך המערכת שלכם:
@שמואל-ש
למה לא בדקתי וזה פשוט הוריד למחשב שלילפי מה שראיתי זה קישור משהו למייל שלך וכדו' וזה גם ההסבר למה אתה מצליח לפתוח את זה ואני לא...
-
@שמואל-ש
הנה עוד פעם
הסירטון.mp4 -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בפתיחת מערכות דרך המערכת שלכם:
@שמואל-ש
הנה עוד פעם
הסירטון.mp4הוא מבקש סיסמה לחילוץ הקובץ, הסיסמה היא 1234 תקיש בחלונית שעלוה והכל יהיה בסדר.
-
@שמואל-ש
יש הוראות לזה כי ניסתי להקליט וזה מקליט בקול שלי ואת זה אני לא צריך -
@יהודה-הוצלר-0
תגידו קול הקווים נותן כמה מספרים ביחד -
@יהודה-הוצלר-0 תלוי לאיזה מטרה.
-
@קול-הקווים
פתיחת מערכות דרך המערכת שלכם -
@יהודה-הוצלר-0 ?
זו מטרה?
פרט. -
-
@יהודה-הוצלר-0
מצטער אנחנו לא מחלקים בשביל מטרה כזאת
תחפש אצל חברות אחרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות