פתיחת מערכות דרך המערכת שלכם
-
@קול-הקווים
מוזר, אני שלחתי לך מייל לפני קרוב לשבועיים ולא קיבלתי תשובה...
האימייל שלי --- -
@עלות-השחר אנחנו שובתים בחודש ניסן באייר יהיה בעזרת השם
-
@קול-הקווים
אז לשלוח עוד פעם בחודש אייר או לחקות לחודש אייר ואז ישלחו לי -
למסקנה: מישהו יודע אם אפשר לעשות פתיחת קבוצות ואצאפון דרך מערכת ivr2 ?
-
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח כן
רק חסר ההגדרה של קבלת צינתוק למצטרף חדש. -
@רבי-יצחק
אפשר הסבר יותר מדויק -
@יוסף-ח לעשות זאת דרך קבלת מערכת IVR ולחלק שם מערכות IVR שיש בתוכם ווצפ
הבנת??
-
@קול-הקווים
אין אפשרות לעשות ניתוב שיחה למספר שפותח וואצאפ ?
או משהו כזה -
@יוסף-ח
מה אתה רוצה בדיוק? -
@רבי-יצחק
לעשות בקו שלי אפשרות לפתוח קבוצות חברתיות
(וואצאפ פון/בלוג פון ועוד...) -
יש כזה הגדרה, אני לא זוכר איפה, תחפש באינדקס
-
-
@יוסי-ל
כן, ודאי
(אם זה רק היה עובד...) -
@קול-הקווים
חזרתם לפעול ?
אפשר כבר לשלוח ?? -
@יוסף-ח עדיין לא
-
@קול-הקווים
מתי חוזרים ?
מחר ? -
@יוסף-ח בימים הקרובים
-
@קול-הקווים
עכשיו אפשר לשלוח -
@קול-הקווים
שלחתי לך עוד פעם אם אתה יכול לשלוח לי את המספר מערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות