שלוחה
-
@דבש
מזה צור קובץ?
יצרתי
לא? -
@דבש קודם תיצור קובץ ואחר כך תכתוב את ההגדרות
-
@דבש הרבה פעמים יש שנשאר ה"צור הקובץ" ואתה יכול למוחקו, וגם התיקיה הוא כבר השמעת קבצים כמו שכתוב בפירוש type=playfile
-
@ישארף
תודה לכם -
@brochabar
ואם רק סידרתי שהשורה הראשונה תהיה הקובץ ולא מחקתי כלום רק העברתיכי עדיין אני שומע בטלפון ששלוחה 9 היא ועידה
-
@ישארף
עדיין בטלפון לא משתנה
מה קורה?? -
@ישארף
אין בעיה מחקתי
הדאגה שלי. שאני מרגיש שאני עדיין לא משתלט על הדברים. עובדה.למרות שקלטתי את העקרון. וזה מכעיס אותי. וכדוגמא עכשיו. שאפילו אני לא שומע שיש שלוחה 10
זה משו.. -
@brochabar
איפה יש צור קובץ -
@דבש
לתפריט ראשי אני צריך. כי נמחק לי -
@brochabar איפה הקובץ. סליחה על החפירה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות