יש לי עכשיו זמן לעשות מדריך מישהו רוצה??
-
פוסט זה נמחק! -
@יעקב-ב תגדיר
type=private_did private_did_admin=050123456 כאן תכתוב את מספר הטלפון שלךשים לב כשאתה נכנס לשלוחה זה יתן לך להוציא שיחות
אם מישהו אחר יכנס זה יפנה את השיחה עליך -
@brochabar @יעקב-ב
שימו לב ששיחות נכנסות הם בעלות יחידה לדקה ושיחות יוצאות זה לפי מה שנאמר לפני השיחה.
ואם המספר המוגדר נכנס לשלוחה - אז הוא שומע אפשרות לחייג לאיזה מספר שהוא רוצה
ואם מישהו אחר נכנס לשלוחה - זה יחייג למספר המוגדר -
@brochabar תודה רבה עשיתי את זה ו מעולה
רק אני רוצה שיצא עם זיהוי של מס' אחר שיש לי על המערכת
וכאן https://f2.freeivr.co.il/topic/364/המספר-הנוסף-כמודול-נסיוני-מספר-אישי/3 כתוב מה לעשות אבל אני לא מוצא את הקובץ PrivateDIDSettings.ini -
מצאתי והסתדרתי תודה רבה
-
עדיין רלוונטי ?
-
@יעקב-ב כן מה רצונך
תגידו מה התחלה מה אתם רוצים איזה סוג -
יש לי כמה מס' מוגדרים במערכת
ואני רוצה שמס' מסויים כשמתקשרים אליו יגיע ישירות לשלוחה X
יש בפורום מחייג מחויג
אבל לא כ"כ הסתדרתי
זה נראה מדי מורכב -
@יעקב-ב אמר ביש לי עכשיו זמן לעשות מדריך מישהו רוצה??:
ואני רוצה שמס' מסויים כשמתקשרים אליו יגיע ישירות לשלוחה X
רשימת תפוצה??
-
לא
אולי גם
לי יש על המערכת שלי כמה מס'
אני רוצה שאחד המס' כשמתקשרים אליו יגיע ל שלוחה מסויימת ישירות
ואח"כ בסולמית חוזר לראשי -
@יעקב-ב אמרו לי איך אבל זה קשה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות