אלפון קולי
-
אם יש למישהו את ההגדרה של אלפון בחיפוש באלפון עם זיהוי קולי
-
@מאיר-רוזנטל
נראה לי שזיהוי קולי עולה יחידות

-
@שלמה1155 אני שמעתי שיש גם בחינם אבל אני לא מוצא את ההגדרת השלוחה מזה אז............
-
-
@שלמה1155 אני חיפשתי אלפון עם זיהוי קולי ולא תפריט
-
@מאיר-רוזנטל
תנסה את זה -
@פיסטוק-חלבי api אבל למה כאלו סוגי שלוחות לא עובדות api זה מאהבת ישראל ומהקישור ששלחת לי
-
@מאיר-רוזנטל אולי אתה מתכוון למי זה פון קהילתי?
-
@dudu
נדמה לי שפעם כתבו בפורום הישן שאפשר לעשות אלפון ע''י אקסס ידוע לך משהו בעניין -
@dudu כן אבל למה באמת לא עובד ההודעה הקודמת שלי שכתבתיapi
-
@אור-האורות אני לא יודע אני לא מכיר את הפורום הישן רק מהקישורים ששלחו לי
-
@אור-האורות נראה לי שזה בדיוק מה שכתבתי, לא?
מה הכוונה ע"י אקסס? -
@מאיר-רוזנטל מה לא עובד לך?
מה כתבת? -
-
@dudu כאלה סוגי שלוחות נקראות api וזה לא עובד במערכות של ימות המשיח
-
@אור-האורות זה לא נראה לי קשור, זה סתם להכין טבלה של נתונים, לא משהו שנמצא במערכת...
-
@dudu
טוב תודה -
@מאיר-רוזנטל מה זה "כאלה שלוחות" ולמה נראה לך שAPI לא עובד במערכות של ימות? בוודאי שעובד!!
-
@dudu תבדוק גם השלוחות תחזית מזג האוויר
שהם מחברת אהבת ישראל לא עובדות תנסה ותראה -
@מאיר-רוזנטל אין לי מושג מה קורה עם השלוחות של אהבת ישראל, אולי יש להם בעיה בשרתים וכדו', אבל שלוחות API שאני עשיתי לבד עובדות מצויין, לא שמעתי על תקלות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות