עזרה דחוף! דחוף!!!
-
בס"ד
שלום למי יש את המס' של הקו דואר פון או כל שם שלא יקראו לזה
קו שאפשר להקוב אחר פרטי דואר שנשלחים מדואר ישראל מישיכול לכתוב פה את המס' של הקו אני מאוד מאוד יודה לו
תודה דחוף!!!!!!@PINI8749 אמר במישהו יודע למה מחקו את הגדרות הניתוב , ואיך בכל זאת מגדירים ניתוב למספר טלפון או ל 1800?:
מחקו עכשיו
יכולים גם להגדיר דרך הניהול הטלאפוני בשלוחה 2 מס' השלוחה להגדרה וסולמית ואחרי זה 9 אני לא זוכר איזה מס' מגדירים את זה שם תקשיבו למה שאומרים שם
-
נכון. מס' הגדרה 005. אבל שם אפשר להגדיר שהשלוחה תהיה שלוחת ניתוב, אני רוצה שהשלוחה תחייג ישר למס' המבוקש ללא תפריט שלוחות.
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בעזרה דחוף! דחוף!!!:
@PINI8749 אמר במישהו יודע למה מחקו את הגדרות הניתוב , ואיך בכל זאת מגדירים ניתוב למספר טלפון או ל 1800?:
מחקו עכשיו
יכולים גם להגדיר דרך הניהול הטלאפוני בשלוחה 2 מס' השלוחה להגדרה וסולמית ואחרי זה 9 אני לא זוכר איזה מס' מגדירים את זה שם תקשיבו למה שאומרים שם
לא מחקו תראה כאן
בסוף השירשור -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בעזרה דחוף! דחוף!!!:
בס"ד
שלום למי יש את המס' של הקו דואר פון או כל שם שלא יקראו לזה
קו שאפשר להקוב אחר פרטי דואר שנשלחים מדואר ישראל מישיכול לכתוב פה את המס' של הקו אני מאוד מאוד יודה לו
תודה דחוף!!!!!!@PINI8749 אמר במישהו יודע למה מחקו את הגדרות הניתוב , ואיך בכל זאת מגדירים ניתוב למספר טלפון או ל 1800?:
מחקו עכשיו
יכולים גם להגדיר דרך הניהול הטלאפוני בשלוחה 2 מס' השלוחה להגדרה וסולמית ואחרי זה 9 אני לא זוכר איזה מס' מגדירים את זה שם תקשיבו למה שאומרים למישהוא יש את המספר של הקו שיכולים לשמוע מה המצב עם הפריטים שנשלחו דרך דואר ישראל?
אני צריך את זה דחוף!!!!!
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות