הסברים למתחילים באתר הישן ללא הגדרות מתקדמות -2-
-
אחרי שהגדרתם את השלוחה בפוסט הזה https://f2.freeivr.co.il/topic/3167/הסברים-למתחילים-באתר-הישן-ללא-הגדרות-מתקדמות
תוכלו לעבור להקלטת הקבצים והכנסתם לשלוחות,איך עושים את זה ?? על כך בפוסט זה:
דבר ראשון להקליט ניתן להקליט פה:https://www.ofoct.com/audiotool/bear-audio-editor
או פה:
ואחרי זה פה:
איך מקליטים בדבר הזה?

את כל שאר שלבי ההקלטה תוכלו ללמוד לבד לקרוא את הפוסט הזה:
https://f2.freeivr.co.il/topic/3186/הסברים-למתחילים-באתר-הישן-ללא-הגדרות-מתקדמות-הקלטותעכשיו נעבור להכנסת הקבצים לשלוחה:
הורידו את ההקלטה שלכם למחשב:

לאחר מכן כנסו שנית לניהול הקו לחצו על לשונית זו:

ואז פה:

ואז לחצו ל זה :

בחרו את הקובץ הרצוי,לחצו על העלאה:

ואז חכו כמובן עד שהקובץ יעלה ואז לחצו על אישור והרי לכם .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות